Το παρατεταμένο lockdown μπορεί να μας έχει εγκλωβίσει στους τέσσερις τοίχους, ωστόσο, η σωματική άσκηση είναι ένας πολύ καλός λόγος για να ξεφύγουμε λίγο, να τονώσουμε την διάθεσή μας και να χαρίσουμε ευεξία στον οργανισμό μας.

Μάλιστα, η ιδανική επιλογή αποτελεί το ποδήλατο. H πανδημία μας ωθεί στο να ανακαλύπτουμε συνεχώς νέες μορφές άσκησης, oπότε τώρα είναι η καλύτερη στιγμή να ξεσκονίσεις και εσύ το ποδήλατό σου και να κάνεις ατελείωτες ώρες workout με αυτό.

Τώρα δε, που φτάνει το Σαββατοκύριακο- εφόσον ο καιρός μας το επιτρέψει- πάρε το ποδήλατο σου και κάνε μια διαφορετική εξόρμηση. Δεν έχει σημασία αν θα πραγματοποιήσεις μια βόλτα στο βουνό, στη θάλασσα ή αν θα κάνεις ποδηλασία στην γειτονία σου, καθώς σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με τους ειδικούς, τα οφέλη είναι πολλά.

Ενδυναμώνει τους μυς

Η ποδηλασία είναι μια από τις καλύτερες μορφές άσκησης, σύμφωνα με τη φυσιοθεραπευτή Bianca Broadbent από το Spire Parkway. Ασκώντας χαμηλό αντίκτυπο, η ποδηλασία σου επιτρέπει να ενισχύσεις τους μυς των ποδιών σου χωρίς να νιώθεις την πίεση να επισκεφτείς το γυμναστήριο ή να επενδύσεις σε κάποιο οικιακό εξοπλισμό γυμναστικής. Σε αντίθεση με τις αερόβιες δραστηριότητες όπως το τρέξιμο, η ποδηλασία είναι πολύ «φιλική» για τις αρθρώσεις σου. Επιπλέον το στοιχείο αντίστασης της ποδηλασίας βοηθά στη τόνωση των μυών, βελτιώνοντας τη συνολική σου φυσική κατάσταση.”

Βελτιώνει την καρδιοαγγειακή υγεία

Μία βόλτα με το ποδήλατο κρύβει πολλά οφέλη για την υγεία της καρδιάς. Η ποδηλασία βελτιώνει την απόδοση του καρδιαγγειακού συστήματος, ενισχύοντας την καρδιά και συμβάλλοντας στη κυκλοφορία του αίματος. Η σωματική δραστηριότητα με αυτό το τρόπο βοηθά στη μείωση του κινδύνου καρδιακών και κυκλοφορικών παθήσεων. Η ποδηλασία είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βελτιώσεις την καρδιαγγειακή σου κατάσταση καθώς αυξάνει τον καρδιακό ρυθμό και βοηθά στην καύση θερμίδων, κάτι που θα μπορούσε να συμβάλει στην απώλεια βάρους.

Τονώνει την διάθεση

Πολλές έρευνες έχουν δείξει ότι κάνοντας μια βόλτα με το ποδήλατο η διάθεσή μας φτάνει στα ύψη. Όλοι οι τύποι άσκησης μπορούν να ενισχύσουν την ψυχική μας ευεξία, καθώς απελευθερώνονται ενδορφίνες που ενισχύουν τη διάθεση, ωστόσο, η ποδηλασία , η οποία ασκείται στη φύση είναι ακόμα πιο τονωτική για την ψυχολογία μας. Στην πραγματικότητα, έχει αποδειχθεί ότι το ποδήλατο όχι μόνο ενισχύει τη διάθεσή μας, αλλά μπορεί επίσης να οδηγήσει και στη βελτίωση της αυτοεκτίμησης.

Διάβασε στο elle.gr κι άλλους λόγους ώστε να ξεκινήσεις το ποδήλατο

 

Photo by Mat Reding from Unsplash