5 συμβουλές ώστε να βελτιώσουμε τη διατροφή μας εν μέσω lockdown

Υγεία

Διανύουμε μία δύσκολη περίοδο και πολλοί μας εμάς δυσκολευόμαστε να διατηρήσουμε μία υγιή σχέση με το φαγητό. Σίγουρα είναι ένας μικρός πειρασμός να δίνουμε στα παιδιά μας γλυκά ώστε να είναι ήσυχα για λίγο. Από την άλλη, μέσα σε αυτήν τη δύσκολη καθημερινότητα, νιώθουμε και εμείς πώς αξίζουμε εκείνο το κομμάτι κέικ/σοκολάτα/πατατάκι.

Όμως, ας εκμεταλλευτούμε την καραντίνα ώστε να υιοθετήσουμε νέες και πιο υγιεινές διατροφικές συνήθειες.

Να τρώμε όλοι μαζί

Οι οικογένειες που τρώνε καθημερινά γύρω απο ένα τραπέζι τείνουν να έχουν πιο ισχυρούς δεσμούς καθώς περνούν χρόνο μαζί, συζητούν και τα παιδιά νιώθουν πως είναι μέρος της οικογένειας. Υιοθετήστε λοιπόν τα οικογενειακά δείπνα στα οποία θα συζητάτε όσα σας απασχολούν αλλά και για την ημέρα σας.

Καλύτερες επιλογές

Το να κάνουμε καλύτερες διατροφικές επιλογές ώστε να ενισχύσουμε την υγεία και το ανοσοποιητικό μας σύστημα, είναι πλέον πιο σημαντικό από ποτέ. Επιλέξτε φαγητά που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και μέσα στην ημέρα καταναλώνετε λαχανικά και φρούτα. Περιορίστε το αλάτι και το λάδι κατά τη διάρκεια του μαγειρέματος και αποφύγετε τις σος στις σαλάτες.

Περιορίστε τα γλυκά

Αυτό σίγουρα δεν είναι κάτι που ακούμε πρώτη φορά. Το confort food είναι καλό για κάποιες στιγμές, όμως είναι πολύ εύκολο να μας γίνει συνήθεια. Αντικαταστήστε τα σνακ με άλλες, πιο υγιεινές επιλογές. Στικ λαχανικών, μπάρες δημητριακών, φρούτα κλπ είναι μερικές καλές επιλογές. Θέστε ως κανόνα να τρώτε γλυκό ή να πίνετε αλκοόλ μία φορά την εβδομάδα.

Ενυδάτωση

Δεν αμελούμε την ενυδάτωση του οργανισμού μας. Πίνουμε πολύ νερό, ακόμα και τον χειμώνα. Ένας γενικός κανόνας είναι πως πρέπει να πίνουμε τουλάχιστον 9 ποτήρια νερό και να περιορίσουμε όσο μπορούμε χυμούς με ζάχαρη, αναψυκτικά και αλκοόλ.  

Υγιεινότερες επιλογές

Δεν χρειάζεται να στερηθείτε τίποτα απλά να περιορίσετε την ποσότητα που τα καταναλώνετε. Επίσης, την επόμενη φορά που θα πάτε σούπερ μάρκετ φροντίστε να κάνετε πιο υγιεινές επιλογές. Ψωμί ολικής άλεσης ή πολύσπορο, τυρί και γιαούρτι με λιγότερα λιπαρά, σοκολάτα υγείας αντί για γάλακτος και προϊόντα χωρίς ζάχαρη ή συντηρητικά.

Τατιάνα Τζινιώλη
Τατιάνα Τζινιώλη
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES

MORE EDITOR'S ARTICLES

Όσα γνωρίζουμε μέχρι τώρα για τη 2η season του «Emily in Paris»

Όσα γνωρίζουμε μέχρι τώρα για τη 2η season του «Emily in Paris»

6 τρόποι που η μουσική ωφελεί τη γυμναστική σου

6 τρόποι που η μουσική ωφελεί τη γυμναστική σου

Tsunami Cake: Γνώρισε το πιο εντυπωσιακό food trend

Tsunami Cake: Γνώρισε το πιο εντυπωσιακό food trend

Για μερικές από εμάς το γράψιμο στο ημερολόγιο είναι το καλύτερο self-care στην πανδημία

Για μερικές από εμάς το γράψιμο στο ημερολόγιο είναι το καλύτερο self-care στην πανδημία

Γιατί χρειάζεσαι καθημερινά μία power hour (και πως να την αξιοποιήσεις)

Γιατί χρειάζεσαι καθημερινά μία power hour (και πως να την αξιοποιήσεις)

H J.Lo δηλώνει πως η πανδημία της υπενθύμισε πως πρέπει να περνά χρόνο με τα δύο παιδιά της

H J.Lo δηλώνει πως η πανδημία της υπενθύμισε πως πρέπει να περνά χρόνο με τα δύο παιδιά της

Πώς να φροντίσεις την ψυχική και σωματική σου υγεία μετά τον τοκετό

Πώς να φροντίσεις την ψυχική και σωματική σου υγεία μετά τον τοκετό

Οι χαρούμενοι γονείς μεγαλώνουν χαρούμενα παιδιά

Οι χαρούμενοι γονείς μεγαλώνουν χαρούμενα παιδιά

Προτερήματα και μειονεκτήματα των συσκευών λευκών θορύβων για τα βρέφη

Προτερήματα και μειονεκτήματα των συσκευών λευκών θορύβων για τα βρέφη