Συμβουλές ύπνου για εγκύους

Εγκυμοσύνη - Βρέφη

pregnant-woman-sleeping

Ο ύπνος δεν θρέφει μόνο τα παιδιά αλλά και τις εγκύους. Μερικές συμβουλές για να έχετε γλυκά όνειρα καθ΄ολη τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

1ο Τρίμηνο

–       Κοιμηθείτε όσο περισσότερο μπορείτε. Τώρα είναι η ώρα. Αισθάνεστε ήδη κουρασμένες και έχετε μια γενικότερη υπνιλία. Εκμεταλλεύτείτε την και ξεκουραστείτε.

–       Να πίνετε πολλά υγρά για να αποφύγετε την αφυδάτωση αλλά φροντίστε να το κάνετε κατά τη διάρκεια της ημέρες και όχι το βράδυ γιατί αυτό θα αυξήσει τις πιθανότητες συχνοουρίας κατά τη διάρκεια της νύχτας.

–       Για τις πρωϊνές αδιαθεσίες να τρώτε κρακεράκια. Πρέπει να κάνετε πολλά μικρά γεύματα μέσα στην ημέρα.

–       Να κοιμάστε περισσότερο από την αριστερή πλευρά γιατί αυτό θα βοηθήσει στην σωστή κυκλοφορία του αίματος. Να χρησιμοποιείτε μαξιλάρια ανάμεσα στα πόδια για να είστε πιο άνετα.

–       Φροντίστε να πηγαίνετε για ύπνο περίπου την ίδια ώρα καθημερινώς για να αποκτήσει ο οργανισμός σας μια σχετική ρουτίνα.

2ο Τρίμηνο

–       Για να αποφύγετε τις καούρες μείνετε μακριά από πικάντικα, τηγανητά, και με πολύ λίπος φαγητά.

–       Κοιμηθείτε με το κεφάλι σας ελαφρώς ανασηκωμένο για να αποφύγετε να σας «ανεβαίνουν» στο λαιμό τα οξέα του στομάχου.

–       Εξακολουθείστε να τρώτε πολλά μικρά γεύματα μέσα στην ημέρα.

–       Όταν κοιμάστε να είστε σε εμβρυακή στάση – με τα γόνατα λυγισμένα – και βάλτε μαξιλάρια όχι μόνο ανάμεσα στα πόδια αλλά και στην πλάτη που αρχίζει να πιέζεται.

–       Για να αποφύγετε τους εφιάλτες που οι περισσότερες έγκυες εμφανίζουν σε αυτή τη φάση, μην τρώτε αργά το βράδυ και συζητείστε με το σύντροφο σας ή το γιατρό σας τις φοβίες σας.

3ο Τρίμηνο

–       Να κοιμάστε από την αριστερή πλευρά. Βοηθάει ώστε το αίμα να κυκλοφορεί καλύτερα στη μήτρα, στο έμβρυο και στα νεφρά.

–       Αποφύγετε αναψυκτικά με ανθρακικό γιατί μπορεί να προκαλέσουν κράμπες.

–       Εάν ροχαλίζετε πολύ να το συζητήσετε με το γιατρό σας

–       Εάν σας ταλαιπωρούν οι κράμπες να κάνετε ασκήσεις stretching κατά τη διάρκεια της ημέρας και πριν πάτε για ύπνο. Τεντώνετε τα πόδια και κάνετε φλεξ τις πατούσες σας.

 

Αμαλία Κυπαρίσση
Αμαλία Κυπαρίσση
Είμαστε αυτό που σκεφτόμαστε
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES