9 απλά βήματα για μείωση βάρους

Guest Editors

Η μείωση του βάρους , είναι μια διαδικασία πολύ πιο απλή , από ότι μπορεί αρχικά να πιστεύεις. Χρειάζεται λίγη προσπάθεια αλλά σίγουρα δεν είναι ανάγκη να καταφεύγεις σε ακραίες θυσίες ή σε σκληρές απαγορεύσεις.

Το μόνο,  που απαιτείται είναι κάποιες αλλαγές στην καθημερινή διατροφική  συμπεριφορά και μία αλλαγή προσέγγισης σε αυτό που λέμε σωστή και ισορροπημένη διατροφή.

Πριν δοκιμάσεις να ξεκινήσεις ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής, με την βοήθεια πάντα των ειδικών επιστημόνων της διατροφής, προσπάθησε να εφαρμόσεις τα παρακάτω απλά βήματα και σίγουρα θα δεις διαφορές.

  • Κατανάλωσε περισσότερα λαχανικά και προτίμησε πάντα επιλογές εποχής.
  • Κάλυψε την επιθυμία σου για γλυκό με φρούτο.
  • Απόφυγε τις υγρές “κενές θερμίδες”. Όπως για παράδειγμα αναψυκτικά και έτοιμους χυμούς.
  • Ακολούθησε τους κανόνες της Μεσογειακής διατροφής. Εστίασε σε όσπρια και ολικής αλέσεως σιτηρά.
  • Αύξησε τα “καλά “ λιπαρά που καταναλώνεις. Βάλε στην καθημερινότητά σου μία χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς και επίλεξε ψάρι στο γεύμα σου 2-3 φορές την εβδομάδα.
  • Ενίσχυσε τον μεταβολικό σου ρυθμό, ξεκινώντας άσκηση για τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα. Το πιο απλό αλλά και πολύ αποτελεσματικό είναι το περπάτημα.
  • Επαρκής ξεκούραση και καλός ποιοτικός ύπνος συνεπάγεται και εύρυθμη μεταβολική λειτουργία. Φρόντισε να κοιμάσαι για 7-8 ώρες καθημερινά.
  • Κατανόησε το θερμιδικό ισοζύγιο. Οι θερμίδες που καταναλώνεις μέσα στην ημέρα μέσω των τροφών, δεν θα πρέπει να είναι περισσότερες από τις θερμίδες που συνολικά θα ¨κάψεις” . Επομένως , μόνο με αρνητικό ισοζύγιο θα δεις διαφορά.
  • Βάλε στόχο να τηρείς τα παραπάνω συστηματικά και θα έχεις σύντομα τα πρώτα φανερά αποτελέσματα.

 

 

Βένια Στίβακτα
Βένια Στίβακτα
Nutrition Expert
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES