Τα διατροφικά οφέλη του αγγουριού

Guest Editors

Είναι η εποχή του, είναι δροσερό, ενυδατικό, τραγανό , νόστιμο και μπορεί να καταναλωθεί με πολλούς τρόπους.

Το αγγουράκι, ένα από τα βασικά συστατικά της χωριάτικης σαλάτας περιέχει μεγάλη ποσότητα νερού και πολύ λίγες θερμίδες.

Eπίσης, περιέχει βιταμίνες A, C, K, B. Είναι διουρητικό, βοηθά στην ρύθμιση της πίεσης και αποτελεί σημαντική πηγή Καλίου. Επίσης είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και βοηθά στην υγεία του εντέρου.

Μπορείς να το προσθέσεις σε smoothies και χυμούς αλλά και σε όλες τις σαλάτες. Ή ακόμη και να το καταναλώσεις σε στικς μόνο του ή μαζί με καροτάκια για ένα ελαφρύ δροσερό σνακ.

Να το προσθέσεις στο γιαούρτι με σκόρδο ή χωρίς, για μια ελαφριά σάλτσα γιαουρτιού ή για σπιτικό τζατζίκι.

Βένια Στίβακτα
Βένια Στίβακτα
Nutrition Expert
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES