Η πιο νόστιμη και θρεπτική σαλάτα του ελληνικού καλοκαιριού, δεν είναι μόνο ένα δροσερό ορεκτικό αλλά και ένα πλήρες και ισορροπημένο γεύμα, γεμάτο βιταμίνες και αντιοξειδωτικά συστατικά.

Πιο αναλυτικά:

η ντομάτα: πλούσια σε βιταμίνες, ιχνοστοιχεία, σημαντικά μέταλλα αλλά και σε λυκοπένιο, το πιο σημαντικό αντιοξειδωτικό συστατικό της ντομάτας.

το κρεμμύδι: έχει αντιφλεγμονώδη δράση, περιέχει επίσης πολλά αντιοξειδωτικά συστατικά, προσδίδει επιπλέον γεύση και έχει ελάχιστες θερμίδες.

Το αγγούρι: πλούσιο σε νερό , κάλιο βιταμίνες B, C, K, A, φτωχό σε θερμίδες.

η πιπεριά: περιέχει φυτικές ίνες, πληθώρα αντιοξειδωτικών και αποτελεί εξαιρετική πηγή βιταμίνης C, πολύ σημαντική τόσο για την τόνωση του ανοσοποιητικού συστήματος, όσο και για την συμμετοχή της στις βιοχημικές διαδικασίες παραγωγής κολλαγόνου.

το πολύτιμο ελαιόλαδο: πολλά και αποδεδειγμένα τα οφέλη του για την υγεία. Πλούσιο σε βιταμίνη Ε, ισχυρά αντιοξειδωτικά συστατικά και καλά λιπαρά (κυρίως μονοακόρεστα) τα οποία δρουν προστατευτικά στο καρδιαγγειακό μας σύστημα.

Extra tip: το ελαιόλαδο ενισχύει την απορρόφηση του λυκοπενίου από τον οργανισμό μας.

Εάν θέλουμε να ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο την σαλάτα μας σε αντιοξειδωτικά και βιταμίνες επιλέγουμε να προσθέσουμε μυρωδικά της Ελληνικής γης, τα οποία είναι πλούσια σε διάφορα μέταλλα, ιχνοστοιχεία και έχουν επίσης αντιφλεγμονώδη και αντιβακτηριδιακή δράση.

Ιδανικές επιλογές είναι: η ρίγανη, η κάπαρη, το άγριο Κρητικό κρίταμο.

Θυμήσου πως μία χωριάτικη σαλάτα μαζί με τυρί φέτα, καλύπτει και την πρόσληψη πρωτεΐνης και εφόσον συνδυαστεί και με λίγο μαύρο ψωμί ή παξιμάδι, αποτελεί μία ιδανική επιλογή για ένα ελαφρύ μεν αλλά ολοκληρωμένο και υγιεινό γεύμα, ιδανικό για μεσημέρι στην παραλία ή και για βράδυ.

Το μόνο που χρειάζεται να προσέξεις είναι η ποσότητα λαδιού και ψωμιού.

4moms team
4moms team
Inspiring Living, Mom's Life in Greece
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES