Η πραγματικότητα μιας λεχώνας και η διαφήμιση που «κόπηκε»

MIND by ΑΜΑΛΙΑ

H διαφήμιση της εταιρείας Frida Mom απορρίφθηκε από το κανάλι ABC και από το διαφημιστικό χρόνο κατά την τελετή απονομής των Όσκαρ. Συμφωνα με τους υπευθυνους της εταιρείας η διαφήμιση δεν είναι βίαιη ούτε προκλητική,  δεν περιέχει όπλα ούτε θρησκευτικές αναφορές.

Οπως θα δείτε επικεντρωνεται στην εικόνα μιας νέας μητέρας και τα πραγματικά ζητήματα που αντιμετωπίζει  στην καθημερινότητά της. 

Η εικόνα της νέας μητέρας, για αλλαγή, δεν είναι ιλουστρασιον. Δεν είναι ωραιοποιημένη. Δεν είναι αυτη, δηλαδή, που έχουμε συνηθίσει από τα ΜΜΕ. Και η αλήθεια είναι πως η περιοδος της λοχειας δεν έχει πάντα χαμογελα, δεν έχει ευκολία, δεν έχει λάμψη! 

Αντιθέτως έχει πόνο, έχει κούραση, έχει ξενύχτι, έχει μαύρους κύκλους, έχει κακή διάθεση – ενίοτε και κλαμα- κάποιες φορες έχει μοναξιά και σε κάθε περίπτωση  έχει αμφισβητήση. Και ναι έχει και πολλες επισκέψεις στην τουαλέτα, και αίσθημα ανημποριάς. Για λάμψη ούτε λόγος.

Γιατι, όμως, αυτή η εικόνα, η πραγματική, καποιους τους ενοχλει; 

Αμαλία Κυπαρίσση
Αμαλία Κυπαρίσση
Είμαστε αυτό που σκεφτόμαστε
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES