Τα μαγειρεμένα ψάρια δεν απαγορεύονται κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, όμως καλό είναι να αποφεύγεις να τρως σε εστιατόρια που δεν γνωρίζεις.

Από την άλλη, καλό είναι να απομακρύνουμε από τη διατροφή μας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και του θηλασμού τα οστρακοειδή, τα καπνιστά θαλασσινά, τα ωμά θαλασσινά αλλά και το σούσι. Ο κυριότερος λόγος είναι ο κίνδυνος να έχουν λιστέρια, ένα άκρως επικίνδυνο βακτήριο.

Όσο για τα ψάρια, καλό είναι να τα αγοράζουμε από αγορές που ξέρουμε και να τα καταναλώνουμε ή την ίδια, ή την επόμενη ημέρα από την αγορά τους. Από τα πιο υγιεινά ψάρια είναι οι γαρίδες, ο σολομός αλλά και τα μικρότερα ψάρια όπως οι μαρίδες, ο γάυρος, κλπ.

4moms team
4moms team
Inspiring Living, Mom's Life in Greece
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES