Πότε να ξεκινήσετε γυμναστική μετά τη γέννηση του μωρού σας

Εγκυμοσύνη - Βρέφη

4moms team , 21-11-2019

Η άσκηση ωφελεί πολύ το σώμα αλλά και την ψυχολογική ευεξία της νέας μητέρας.

Προσφέρει αύξηση ενέργειας, αίσθημα ευεξίας και είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος καταπολέμησης του άγχους αλλά και του στρες. Φυσικά, το πόσο γρήγορα μπορείτε να ξεκινήσετε την άσκηση εξαρτάται από πολλούς παράγοντες και σε κάθε γυναίκα διαφέρει.

Ωστόσο, οι γενικές κατευθυντήριες  γραμμές που καθορίστηκαν από το American College of Obstetrics and Gynecologists (ACOG), αναφέρουν πως οι έξι εβδομάδες είναι μία καλή περίοδος για να ξεκινήσετε μία ήπια μορφή άσκησης.  Μάλιστα, σε μερικές περιπτώσεις μπορεί μία γυναίκα να γυμνάζεται και νωρίτερα.

Μιλήστε με τον γιατρό σας ,ο οποίος γνωρίζει το ιστορικό σας και μόλις σας δώσει το ‘οκ’, αναζητήστε μία μορφή άσκησης που σας ικανοποιεί και σας χαλαρώνει.

4moms team
4moms team
Inspiring Living, Mom's Life in Greece
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES