Τι είναι η γυμναστική Calisthenics και γιατί θα έπρεπε να την κάνεις

Γυμναστική

4moms team , 11-11-2019

Της  Μίνας Κοκορέλη

Γιατί αυτό το κλασικό είδος άσκησης αξίζει τον χρόνο σας, ακόμη και με όλες τις νέες τάσεις φυσικής κατάστασης εκεί έξω.

Τι είναι λοιπόν η γυμναστική Calisthenics; Στο πιο βασικό επίπεδο, είναι η προπόνηση αντίστασης με το δικό σας σωματικό βάρος. Είναι ένα πρόγραμμα ειδικά σχεδιασμένο για να βελτιώνει τη δύναμη, την ευελιξία, την ευκινησία, την ισορροπία, τον συντονισμό και τον αερόβιο ρυθμό. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο και απευθύνεται στον οποιοδήποτε θέλει να χτίσει ένα υγιές σώμα.

Είναι μια μορφή τέχνης που χρησιμοποιεί το δικό σας σωματικό βάρος ως μέσο για τη μεγιστοποίηση της δύναμης και της ικανότητας. Ο θεμελιώδης στόχος της γυμναστικής Calisthenics είναι ο έλεγχος της ανύψωσης και της μετακίνησης του σώματός σας. Στον αθλητικό πολυχώρο Fitnovation, μπορείτε να μάθετε πως να εκτελείτε σωστά τις ασκήσεις αλλά και να μυηθείτε στον κόσμο ενός υγιούς τρόπου ζωής.

Τα γνωστά squats, push-ups, προβολές, κοιλιακοί, άλματα κτλ όλα είναι ασκήσεις Calisthenics. Όπως καταλαβαίνεται είναι η απλούστερη μορφή άσκησης, αφού δεν απαιτείται κανένας εξοπλισμός.

Φυσικά, υπάρχει μια νέα τάση στις ασκήσεις Calisthenics που ταιριάζει στη σύγχρονη εποχή. Η ανταγωνιστική εκγύμναση μερικές φορές ονομάζεται προπόνηση στο δρόμο. Είναι ένα ταχέως αναπτυσσόμενο διεθνές άθλημα θα έλεγε κανείς που περιλαμβάνει στοιχεία χορού, ακροβατικών και γυμναστικής.

Οι επιλογές στις ασκήσεις είναι ατελείωτες, αλλά είναι σημαντικό να δουλέψετε αυτές τις βασικές κινήσεις πριν προσπαθήσετε να προχωρήσετε στις πιο δύσκολες.

  1. Push-Up: Λειτουργεί το στήθος, τα τρικέφαλα και οι ώμοι ενώ ενισχύει και τον κορμό.
  2. Σανίδα: Χτίζει σταθερότητα και δύναμη σε όλα το κάτω μέρος του σώματος και τους γλουτούς.
  3. Προβολές: Χτίζει δύναμη και κινητικότητα στο κάτω μέρος του σώματος.
  4. Πηδηματάκια: Οδηγούν σε μια καλή φυσική κατάσταση

Για τους πιο προχωρημένους:

  1. Έλξεις L: Εξαιρετική άσκηση για την οικοδόμηση της σταθερότητας των ώμων και της αντοχής του άνω σώματος και του πυρήνα.
  2. Τράβηγμα: Λειτουργεί η πλάτη και οι δικέφαλοι ενώ ενισχύεται ο πυρήνας.
  3. Άλματα: Για καλή φυσική κατάσταση
  4. Squat με ένα πόδι: Βελτιώνει την ισορροπία, την κινητικότητα και τη δύναμη των ποδιών.

4moms team
4moms team
Inspiring Living, Mom's Life in Greece
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES