Ποιά σνακ επιλέγω μετά το γυμναστήριο;

BODY by ΒΑΣΩ

Μετά το γυμναστήριο θέλω οπωσδήποτε κάτι να φάω!Νοιώθω ότι έχω κάψει πολλές θερμίδες και μου χρειάζεται μια γευστική επιβράβευση!   Άν θέλουμε όμως να χάσουμε ή να διατηρήσουμε το κορμί που “χτίζουμε”,πρέπει να προσέχουμε τι τρώμε ακόμα και μετά το γυμναστήριο!

Το σώμα μας κατά τη διάρκεια της γυμναστικής εξαντλείται και οι μύες αρχίζουν να χρησιμοποιούν τα αποθέματα γλυκογόνου τους ώστε να δημιουργηθούν καύσεις, με αποτέλεσμα τα επίπεδα γλυκογόνου να είναι χαμηλά, ενώ αυτομάτως το σώμα προσπαθεί να τα αναπληρώσει και να αποκαταστήσει τις πρωτεΐνες που έχουν χαθεί. Άρα πρέπει να γίνει αποκατάσταση του οργανισμού μας και με το σνακ που θα επιλέξουμε, να πάρουμε τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά.

Δείτε τι επιλέγω μετά την γυμναστική και γιατί:

Μπανάνα με ασπράδια: Το καλύτερο φρούτο που μπορείτε να επιλέξετε μετά το γυμναστήριο. Είναι απαραίτητη για το κάλιο που εμπεριέχει, το οποίο βοηθάει στην αποφυγή, αλλά και στην ανακούφιση από κράμπες,όσο για τα ασπράδια είναι καθαρή πηγή πρωτεϊνης που απαραίτητα πρέπει να υπάρχει στο πιάτο μας.

Το μόνο που χρειάζεται είναι να λοιώσεις τη μπανάνα με ένα πηρούνι, να την ανακατέψεις με τα ασπράδια και να το ψήσεις στο tefal για 5′ λεπτά.

Γιαούρτι με μέλι: Θα σου δώσει την απαραίτητη ενέργεια που χρειάζεσαι και τις πρωτεΐνες που πρέπει να καταναλώσεις μετά την προπόνηση.

Αποξηραμένα φρούτα και ξηροί καρποί: Στην κορυφή των σνακ τα αποξηραμένα φρούτα αφού αυξάνουν και πάλι τα επίπεδα γλυκογόνου στο σώμα και οι ξηροί καρποί όπως καρύδια και κάσιους θα σου δώσουν την απαραίτητη πρωτεΐνη.

Τόστ με γαλοπούλα,τυρί και μια κουταλιά πέστο: Τίποτα δεν είναι πιο χορταστικό σε σνακ από ένα γευστικότατο τοστάκι,πάντα με ψωμί ολικής άλεσης! Άλειψε και μια κουταλιά πέστο, θα με θυμηθείς!

Γιαούρτι με μέλι: Πρωτεϊνη με υδατάνθρακα και τη γλυκιά γεύση του μελιού,σκέφτεστε τίποτα καλύτερο;

Η σωστή λήψη πρωτεΐνης έχει ώς αποτέλεσμα τη μέγιστη μυϊκή ανάπλαση, επίσης αυξάνει την απορρόφηση του νερού από το έντερο για την καλύτερη ενυδάτωση των μυών. Επομένως ένα σνακ πρωτεΐνης αλλά και υδατάνθρακα μετά από μια εξαντλητική προπόνηση είναι η καλύτερη επιλογή για να αναπληρώσει ένας οργανισμός ό,τι χρειάζεται αλλά και για να αποκτήσετε ένα υγιές και δυνατό σώμα.

 

Βάσω Στασινού-Νικοπολίδη
Βάσω Στασινού-Νικοπολίδη
Το σώμα λέει αυτό που δεν μπορούν να πουν οι λέξεις
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES

MORE EDITOR'S ARTICLES

Τζιανλουίτζι Μπουφόν: “Το μοναδικό για το οποίο έχω μετανιώσει είναι ότι δεν άνοιξα τους ορίζοντες του μυαλού μου νωρίτερα».

Τζιανλουίτζι Μπουφόν: “Το μοναδικό για το οποίο έχω μετανιώσει είναι ότι δεν άνοιξα τους ορίζοντες του μυαλού μου νωρίτερα».

Ένα κορίτσι απο τη Ρόδο, η Παναγιώτα Μπέντα, είναι το μέλλον της Ελληνικής Ποδηλασίας!

Ένα κορίτσι απο τη Ρόδο, η Παναγιώτα Μπέντα, είναι το μέλλον της Ελληνικής Ποδηλασίας!

Χρήσιμα tips για να ξαναβρείς τη γραμμή σου αυτό το Φθινόπωρο!

Χρήσιμα tips για να ξαναβρείς τη γραμμή σου αυτό το Φθινόπωρο!

Η εξωσωματική γονιμοποίηση  μέσα απο τα μάτια μιας μαμάς/μαίας..

Η εξωσωματική γονιμοποίηση μέσα απο τα μάτια μιας μαμάς/μαίας..

Κύθνος:Ένας κοντινός παράδεισος

Κύθνος:Ένας κοντινός παράδεισος

Διακοπές στη Σίφνο

Διακοπές στη Σίφνο

20 πράγματα που ίσως δε γνωρίζεις για τη Νόνη Δούνια

20 πράγματα που ίσως δε γνωρίζεις για τη Νόνη Δούνια

Η Ζωή Δημητράκου μας συστήνεται!

Η Ζωή Δημητράκου μας συστήνεται!

Η μαμά..

Η μαμά..