Πώς να χάσετε κιλά ενώ κοιμάστε

Υγεία

4moms team , 11-06-2018

Ο ύπνος μπορεί να είναι πολύτιμος σύμμαχος στην προσπάθειά σας να χάσετε βάρος. Καλό είναι να έχετε ένα σταθερό πρόγραμμα ύπνου, να κοιμάστε αρκετές ώρες και σε απόλυτο σκοτάδι ώστε το σώμα να παράγει μελατονίνη. Για τον ίδιο λόγο απομακρύνετε ηλεκτρονικές συσκευές από το δωμάτιο, οι οποίες εκπέμπουν φως κατά τη διάρκεια της νύχτας.

 Επίσης, χαμηλώστε λίγο τη θερμοκρασία του δωματίου, καθώς ο ύπνος σε ψυχρότερες θερμοκρασίας βοηθά το σώμα να «κάψει» 7% περισσότερες θερμίδες.

Όσο για το φαγητό; Να καταναλώνετε μικρή ποσότητα φαγητού πριν κοιμηθείτε και κατά προτίμηση πρωτεΐνη, καθώς το σώμα «καίει» πρωτεΐνες το βράδυ. Αποφύγετε την κατανάλωση αλκοόλ και φροντίστε να γυμνάζεστε πρωί ή απόγευμα.

 

4moms team
4moms team
Inspiring Living, Mom's Life in Greece
ABOUT EDITOR
ALL ARTICLES