Πως να είσαι σε φόρμα όταν μισείς την γυμναστική

SOUL by ΒΙΒΗ

Αυτό το άρθρο είναι εξαιρετικά αφιερωμένο στην αγαπημένη μου φίλη Ειρήνη που δεν αντέχει την γυμναστική και προσπαθεί με κάθε τρόπο να την αποφύγει. Θα της υπενθυμίσω για άλλη μια φορά ότι η επιστήμη έχει αποδείξει ότι η γυμναστική όχι απλά βελτιώνει την υγεία του σώματός μας και ενισχύει το ανοσοποιητικό μας σύστημα αλλά μας βοηθά να δείχνουμε πιο όμορφοι. 

Το θέμα συζήτησης εδώ είναι για εκείνες τις γυναίκες, όπως η φίλη μου, που χρειάζονται εκείνη την μεγάλη πρόκληση για να βρούν τον τρόπο να αλλάξουν τη σκέψη τους και να συνειδητοποιήσουν ότι το σώμα τους μπορεί να ανταπεξέλθει στην άσκηση. Όταν το ξανασκεφτείτε θα συνειδητοποιήσετε ότι είναι καλύτερο να φορέσετε τα αθλητικά σας και να βγείτε για περπάτημα απο το να βουλιάξετε στον καναπέ αγκαλιά με κάτι φαγώσιμο. Όταν θα γίνει η αρχή, όλα θα σας φαίνονται καλύτερα.

Ενσωμάτωσε την “προπόνηση” σου στην καθημερινή ρουτίνα.

Εάν μισείς το γυμναστήριο, μην πάς! Πρόσθεσε σύντομες ασκήσεις στην καθημερινή σου ρουτίνα. Είκοσι push-ups όταν ξυπνάς και 20 ακόμα όταν μαγειρεύεις, 10 squats κάθε φορά που πηγαίνεις στο μπάνιο, λίγα lunges ενώ βουρτσίζεις τα δόντια σου. Αυτές είναι εύκολες ασκήσεις που δεν χρειάζονται παρα μόνο μερικά δευτερόλεπτα από την ημέρα σου, αλλά όταν γίνονται με συνέπεια, μπορεί πραγματικά να κάνουν μεγάλη διαφορά στο σώμα σου.

Ανέβα σκάλες και περπάτα

Αν έχεις σκύλο όπως η Ειρήνη, είσαι τυχερή. Απολαύστε την βόλτα μαζί του μια φορά την ημέρα και θα κάψεις όσες θερμίδες θα έκαιγες στο γυμναστήριο. Αν δεν υπάρχει τετράποδο, απλά βάλε το περπάτημα στην ζωή σου. Μην πάρεις το μεταφορικό μέσο όταν είναι κοντινή η απόσταση. Η επέλεξε τις σκάλες απο τον ανελκιστήρα. Βάλε πρόγραμμα ακόμα και σε αυτό! 

Βρές ένα πρόγραμμα που αισθάνεται οτι είναι περισσότερο διασκέδαση

Ευτυχώς, υπάρχουν απεριόριστες επιλογές στο είδος της προπόνησης που μπορείς να επιλέξεις. Σίγουρα ιδρώνεις μόνο στην σκέψη της άρσης των βαρών του Crossfit ή την εξαντλητική-βαρετή προπόνηση στο τρέξιμο. Εάν σου αρέσουν οι χαλαρές δραστηριότητες, μπορείς να δοκιμάσεις γιόγκα ή πιλάτες. Εάν είσαι χορευταρού, επέλεξε να μάθεις ένα νέο είδος χορού. Εάν σου αρέσουν τα ομαδικά αθλήματα ψάξε κοντά σου για βόλεϊ ή καλύτερα το beach volleyball που είναι και πολύ δημοφιλές τον τελευταίο καιρό. Αν τίποτα δεν σου φαίνεται ελκυστικό, στούντιο και γυμναστήρια που προσφέρουν διαφόρων ειδών προπονήσεις και ίσως βρεθεί ο σωστό για εσένα.

Διατροφή

Χωρίς την διατροφή δεν γίνεται τίποτα. Το ξέρεις. Η εστίαση στην προσθήκη λαχανικών και στην υγιεινή διατροφή είναι και τα δύο σημαντικά για τον συνολικό ΔΜΣ και την ευημερία σου. Το επίμονο πρήξιμο που έχουμε οι περισσότερες στην κοιλιά μπορεί να αποφευχθεί ενσωματώνοντας τρόφιμα που βοηθούν στην πέψη και μειώνουν τη κατακράτηση όπως το τσάι μέντας, οι μπανάνες, το κεφίρ, το τζίντζερ και το ακτινίδιο. Ορισμένα τρόφιμα, όπως το kale, η quinoa, το τυρί cottage και το αβοκάντο, ωθούν τη ροή του αίματος στους μύες, καθιστώντας τους πιο αποτελεσματικούς.

Πάνω απο όλα κάνουμε ότι μας κάνεις χαρούμενες και ευτυχισμένες χωρίς να ξεχνάμε την υγεία μας!

Image Credits: W magazine Korea

Βιβή Μπασινά
Βιβή Μπασινά
Γιατί να κλαίμε όταν μπορούμε να γελάμε;
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES