3 εύκολες ασκήσεις για streching κατάλληλες για το τρέξιμο

Γυμναστική

4moms team , 07-04-2017

Είναι πολύ λογικό, αν είστε μαμάδες και μάλιστα εργαζόμενες, ακόμα και η μία ώρα yoga που συνηθίζατε να κάνετε μέσα στην εβδομάδα να είναι πολυτέλεια. Ποιος μπορεί να τηρήσει ωράρια στη γυμναστική, όταν έχει μικρά παιδιά; Γι’ αυτό η καλύτερη λύση για να γυμνάζεστε αλλά και να γεμίζετε ενέργεια είναι να πηγαίνετε για τρέξιμο. Δεν χρειάζεται να το κάνετε σε συγκεκριμένη ώρα, ούτε σε συγκεκριμένο χρόνο, αλλά πάντα πρέπει να φροντίζετε να είστε προσεκτικές για την αποφυγή τραυματισμών κι άλλων παρενεργειών στο σώμα. 

Γι’ αυτό δεν πρέπει ποτέ να παραλείπετε τις διατάσεις ή αλλιώς το streching, πριν και κυρίως μετά το τρέξιμο. Οι μυς χρειάζονται ζέσταμα πριν το τρέξιμο αλλά και έπειτα θα τραβηχτούν και θα ξεκουραστούν από τις συσπάσεις και την ένταση με τις κατάλληλες ασκήσεις. 

Δείτε 3 πολύ εύκολες διατατικές ασκήσεις και υιοθετήστε της στη ρουτίνα πριν και μετά το τρέξιμο για να βοηθήσετε το σώμα σας και να έχετε ένα καλύτερο αποτέλεσμα. 

4moms team
4moms team
Inspiring Living, Mom's Life in Greece
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES