5 τρόποι για να γίνετε πρωινός αθλητικός τύπος το 2017

By  |  0 Comments
Μοιραστείτε αυτό άρθρο αν σας άρεσε.

Λένε ότι η καλύτερη ώρα για γυμναστική είναι το πρωί. Το σώμα είναι ξεκούραστο και ο οργανισμός είναι γεμάτος ενέργεια. Επιπλέον, η πρωινή άσκηση γεμίζει τις μπαταρίες σου και σου χαρίζει ευεξία για όλο το υπόλοιπο της ημέρας. Ωραία όλα αυτά, αλλά είναι αρκετά να σας πείσουν να ξυπνάτε το πρωί και να ξεκινάτε τη γυμναστική; Αν όχι δείτε μερικά tips που ίσως κάνουν πιο εύκολη τη διαδικασία και σας βοηθήσουν να κάνετε πιο εύκολο το ξεκίνημα της πρωινής γυμναστικής.

  1. Ετοιμάστε ότι χρειάζεστε για το πρωινό τρέξιμο από το προηγούμενο βράδυ. Αν τρώτε χρόνο να βρείτε τα αθλητικά ή το φούτερ τότε είναι πολύ πιθανό να τα παρατήσετε γιατί μάλλον θα αργήσετε στη δουλειά.
  2. Φυσικά πρέπει να επιστρατεύσετε το ipod ή το κινητό σας με τα τραγούδια που σας φτιάχνουν τη διάθεση και σας γεμίζουν ενέργεια. Φτιάξτε μία λίστα και να την έχετε πάντα μαζί σας στην πρωινή γυμναστική. 
  3. Δώστε ραντεβού με μία φίλη ή όποιον θεωρείτε ότι μπορεί να σας παρασύρει στον ”καλό το δρόμο”. Η παρέα είναι χρήσιμη το πρωί για να σας κάνει να μένετε πιστές στο πρωινό ραντεβού σας.
  4. Η διατροφή είναι πολύ σημαντική τόσο πριν όσο και μετά από την άσκηση. Ρωτήστε τον προπονητή, τον γυμναστή ή τον διατροφολόγο σας για το τι πρέπει να καταναλώνετε έτσι ώστε να έχετε την απαραίτητη ενέργεια για τη γυμναστική σας τις πρωινές ώρες. 
  5. Φροντίστε τη μέρα που έχετε γυμναστική ή προπόνηση το πρωί να είναι ευχάριστο το ξύπνημα. Κοιμηθείτε όσο το δυνατόν νωρίτερα για να αφήσετε εύκολα το κρεβάτι όταν χτυπήσει το ξυπνητήρι, το οποίο καλό είναι να σας ξυπνήσει με μία ευχάριστη μελωδία. Ανοίξτε τις κουρτίνες και τα παράθυρα για να μπει φυσικό φως στο δωμάτιο κι έτσι ο οργανισμός θα ξυπνήσει για τα καλά.

4moms team

Μοιραστείτε αυτό άρθρο αν σας άρεσε.

Η ομάδα του 4moms.gr