Μικρές διατροφικές αλλαγές για τη νέα χρονιά

Διατροφή

 

Μήπως έφτασε η ώρα να αλλάξουμε διατροφικές συνήθειες; Τη νέα χρονιά κάντε μικρές αλλαγές στη διατροφή για μια πιο υγιεινή χρονιά.

1. Επιλέξτε φρούτα αντί για χυμούς – λιγότερη ζάχαρη, περισσότερες φυτικές ίνες.

2. Ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα γιαούρτι αντί για ένα κρουασάν – υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεϊνη και άρα αισθάνεσαι “γεμάτος” για περισσότερη ώρα. Εάν προσθέσετε φρούτα και ξηρούς καρπούς το πρωϊνό σας είναι πλήρες. Αντιθέτως το κρουασάν έχει θερμίδες και λίγες θρεπτικές ουσίες.

3. Προτιμήστε προϊόντα ολικής αλέσεως – κινόα, μαύρο ρύζι, βρώμη

4. Πιείτε νερό αντί για αναψυκτικά – τα αναψυκτικά είναι γεμάτα θερμίδες

5. Ξεκινήστε το γεύμα σας με μια πράσινη σαλάτα αντί για κάτι τηγανιτό.

6. Προτιμήστε τις σούπες και τις σάλτσες με ντομάτα αντί για τις λευκές

7. Όταν σας πιάνει λιγούρα φάτε ένα φρούτο αντί για πατατάκια  

8. Προτιμήστε σολωμό αντί για μπριζόλα.

9. Για επιδόρπιο επιλέξτε ένα φλυτζάνι μούρα, βατόμουρα, κράνα αντί για ένα κομμάτι κέϊκ.

 

Αμαλία Κυπαρίσση
Αμαλία Κυπαρίσση
Είμαστε αυτό που σκεφτόμαστε
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES