Μικρές διατροφικές αλλαγές για τη νέα χρονιά

By  |  0 Comments
Μοιραστείτε αυτό άρθρο αν σας άρεσε.

 

Μήπως έφτασε η ώρα να αλλάξουμε διατροφικές συνήθειες; Τη νέα χρονιά κάντε μικρές αλλαγές στη διατροφή για μια πιο υγιεινή χρονιά.

1. Επιλέξτε φρούτα αντί για χυμούς – λιγότερη ζάχαρη, περισσότερες φυτικές ίνες.

2. Ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα γιαούρτι αντί για ένα κρουασάν – υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεϊνη και άρα αισθάνεσαι “γεμάτος” για περισσότερη ώρα. Εάν προσθέσετε φρούτα και ξηρούς καρπούς το πρωϊνό σας είναι πλήρες. Αντιθέτως το κρουασάν έχει θερμίδες και λίγες θρεπτικές ουσίες.

3. Προτιμήστε προϊόντα ολικής αλέσεως – κινόα, μαύρο ρύζι, βρώμη

4. Πιείτε νερό αντί για αναψυκτικά – τα αναψυκτικά είναι γεμάτα θερμίδες

5. Ξεκινήστε το γεύμα σας με μια πράσινη σαλάτα αντί για κάτι τηγανιτό.

6. Προτιμήστε τις σούπες και τις σάλτσες με ντομάτα αντί για τις λευκές

7. Όταν σας πιάνει λιγούρα φάτε ένα φρούτο αντί για πατατάκια  

8. Προτιμήστε σολωμό αντί για μπριζόλα.

9. Για επιδόρπιο επιλέξτε ένα φλυτζάνι μούρα, βατόμουρα, κράνα αντί για ένα κομμάτι κέϊκ.

 

Αμαλία Κυπαρίσση

Μοιραστείτε αυτό άρθρο αν σας άρεσε.

Mητέρα 2 παιδιών, της Παυλίνας και του Αχιλλέα, θέλω να “αιχμαλωτίσω” με λέξεις και εικόνες τις στιγμές που περνάνε γρήγορα… Ταξιδιάρα, gourmet, λάτρης του καλού κρασιού, yogini, βιβλιοφάγος. Αγαπώ το θέατρο, το σινεμά, την ιστορία, τις ιστορίες και τις περιπλανήσεις. Μικρές ή μεγάλες ανακαλύψεις μου φτιάχνουν την ημέρα. Για μένα η ομορφιά της ζωής βρίσκεται στις μικρές απολαύσεις, στις συγκινήσεις, στις στιγμές, στις μεγάλες χαρές αλλά και στις βαθιές απογοητεύσεις…