Δείτε ποιες τροφές έτρωγα και απέκτησα λαμπερό δέρμα

By  |  0 Comments
Μοιραστείτε αυτό άρθρο αν σας άρεσε.

Ο χειμώνας δεν είναι ακριβώς η πιο ευτυχισμένη εποχή για το δέρμα μας. Ο ψυχρός και ξηρός αέρας ερεθίζει την επιδερμίδα μας τόσο πολύ που ακόμα και αν βάζουμε κρέμες, χρειαζόμαστε μια επιπλέον βοήθεια. Αυτή την επιπλέον βοήθεια είχα ανάγκη φέτος το χειμώνα, αφού όσο πλησίαζαν οι γιορτές, τόσο παρατηρούσα ότι η επιδερμίδα μου ερεθιζόταν, κυρίως από το απότομο κρύο που έπιασε ξαφνικά. Έτσι αποφάσισα να αλλάξω τη διατροφή μου και να εντάξω περισσότερες τροφές που μπορούν να αναγεννήσουν τα κύτταρα του δέρματος. Αν θέλετε να μάθετε ποια τρόφιμα με βοήθησαν ώστε να φαίνομαι πιο λαμπερή, διαβάστε το παρακάτω άρθρο.

Σπόροι ροδιού

Η αλήθεια είναι ότι μέχρι πριν λίγο καιρό δεν είχα εντάξει το ρόδι στην καθημερινότητα μου και έσφαλλα. Κατάλαβα το λάθος μου όταν άρχισα να το καταναλώνω και με τον καιρό να βλέπω τα αποτελέσματα στην επιδερμίδα μου. Όσο περίεργο και αν σας ακούγετε, είναι γεγονός, από τότε που πρόσθεσα αυτό το φρούτο στη διατροφή μου η επιδερμίδα μου έγινε πιο φωτεινή. Το ρόδι είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά τα οποία καταπολεμούν τις φλεγμονές και αυξάνουν τη ροή του αίματος. Επίσης, οι σπόροι ροδιού περιέχουν το ελλαγικό οξύ που έχει αποδειχθεί ότι μειώνει την καταστροφή του κολλαγόνου, ενισχύοντας την ελαστικότητα του δέρματος. Η δική μου συνταγή είναι σπόροι ροδιού με γιαούρτι και μέλι.

Λάχανο

Όσο ρυτιδιασμένο φαίνεται το λάχανο τόσο καλό κάνει στην επιδερμίδα. Και αυτό γιατί μόνο ένα φλιτζάνι τροφοδοτεί τον οργανισμό με τη συνιστώμενη ποσότητα βιταμίνης Α και C, όπου και οι δυο βιταμίνες είναι απαραίτητες για την ενίσχυση του κολλαγόνου. Για να μη βαρεθώ το συγκεκριμένο λαχανικό άρχισα να το βάζω στις ομελέτες, στα ζυμαρικά και στα smoothies.

Ολόκληρα αυγά

Τα αυγά είναι μια από τις αγαπημένες  μου τροφές και πάντα τα είχα στο διαιτολόγιο μου. Αυτό που άλλαξα, ώστε να αποκτήσω μεγαλύτερη λάμψη, είναι ότι επέλεξα αυγά εμπλουτισμένα με ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Έτσι εκτός από τις βιταμίνες Α, Ε και Β5 έπαιρνα και τα καλά λιπαρά οξέα. Έφτιαχνα τοστ, σαλάτες και ομελέτες.

Καρύδια

Οι αγαπημένοι αυτοί ξηροί καρποί είναι πλούσιοι με άλφα-λινολενικό οξύ (ALA),  το οποίο είμαι γνωστό ότι ενισχύει την παραγωγή των κυττάρων του δέρματος και κλειδώνει την  υγρασία.  Και είναι αλήθεια ότι όταν άρχισα να καταναλώνω ως σνακ τα καρύδια, με προσοχή όμως γιατί είναι πλούσια σε θερμίδες, διαπίστωσα τη διαφορά προς το καλύτερο όσο αφορούσε την όψη της επιδερμίδας. Έβαζα καρύδια στις σαλάτες και στο πλιγούρι βρώμης που έτρωγα κάθε πρωί.

Ηλιόσποροι

Οι ηλιόσποροι είναι μια πλούσια πηγή βιταμίνης Ε η οποία βοηθάει ώστε η επιδερμίδα να είναι πάντα λαμπερή και προστατεύει από τις ελεύθερες ρίζες. Επειδή δεν μου αρέσουν οι ηλιόσποροι σκέτοι, αποφάσισα να τους βάζω στις σαλάτες, στα muffins και στα μπισκότα.

Αυτές ήταν μερικές από τις τροφές που κατάφεραν να μου χαρίσουν ένα λαμπερό και ελαστικό δέρμα. Όμως πρέπει να διευκρινίσω ότι δεν φάνηκε αμέσως το αποτέλεσμα ούτε δια μαγείας. Χρειάστηκαν αρκετές μέρες για να μπορέσω να δω τις αλλαγές. Και τέλος δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός και ο καθένας έχει διαφορετικές ανάγκες από θρπετικά συστατικά. 

Jenny.gr

Βάσω Στασινού-Νικοπολίδη

Μοιραστείτε αυτό άρθρο αν σας άρεσε.

Απο το παρκέ του γηπέδου στο παρκέ του σπιτιού μου…. Με τον Γιάννη και τα δίδυμα Γιώργο και Μαριτίνα έχω καταφέρει να συνεχίσω να αθλούμαι καθημερινά. Κάνω πρωταθλητισμό στη ζωή παρέα με τον άντρα μου τον Αντώνη που υπεραγαπώ. Μου αρέσει να μαθαίνω καινούργια πράγματα και προσπαθώ να προσαρμόζομαι παντού. Το μότο μου είναι “‘Ολα καλά θα πάνε, όλα θα γίνουν…”