Δέκα συμβουλές για να γυμναστείς μετά τα 40 με αποτέλεσμα!

By  |  0 Comments
Μοιραστείτε αυτό άρθρο αν σας άρεσε.

Η Έλενα Βρεττού μια γυναίκα που διαθέτει ένα καταπληκτικό κορμί και μάλιστα κατάφερε μετά τα 40 να το κάνει ακόμα καλύτερο, μας δίνει συμβουλές για γυμναστική με αποτέλεσμα!

1. Αν είστε αρχάριοι, επιλέξτε cross training (πολλές και διαφορετικές ασκήσεις) ή κολύμπι, καθώς είναι   λιγότερο επιβλαβή για τις αρθρώσεις. Αυτό θα ενισχύσει το καρδιαγγειακό σύστημα και θα τονώσει τους μύες για τις ασκήσεις.

IMG_5657

2.Θυμηθείτε να κάνετε μια καλή προθέρμανση. Ανεξάρτητα από την ηλικία, η προθέρμανση είναι σημαντική, αλλά γίνεται πολύ σημαντική όσο μεγαλώνουμε.

Χάρη στη προθέρμανση, θα αυξήσετε τη θερμοκρασία του σώματός σας, έτσι ώστε το κινητικό σύστημα να είναι πιο ευλύγιστο και έτοιμο για ασκήσεις.

3.Ενδυναμώστε τους μύες σας
Ξεκινώντας στην ηλικία των 40, το σώμα χάνει σταδιακά το 1% της μυικής του μάζας ανά έτος. Γι’ αυτό το λόγο η γυμναστική γενικά και η μυική ενδυνάμωση ειδικά θα πρέπει να είναι σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητας.

 

pilates2

4. Οι ασκήσεις Πιλάτες, μια εξαιρετικά δημοφιλής μορφή σωματικής άσκησης, είναι η ιδανική γυμναστική για τις γυναίκες στην εμμηνόπαυση, καθώς δυναμώνει τα οστά και τους μυς και παράλληλα βελτιώνει την ποιότητα ζωής.
5. Για όσες γυναίκες προτιμούν μια πιο «ζωηρή» μορφή γυμναστικής, κάντε ασκήσεις με βάρη ή υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση.

IMG_5570

6.Κάνουμε ασκήσεις για να διορθώσουμε τη στάση του σώματός μας και να διατηρήσουμε την ελαστικότητά μας! Ο χορός και η γιόγκα είναι κάποια είδη άσκησης που μπορεί να σας αρέσουν!

IMG_5564
7. Όλες οι μορφές άσκησης, από την κολύμβηση έως το χορό, παρέχουν σημαντικά οφέλη για τις γυναίκες, ωστόσο οι παραπάνω ξεχωρίζουν για τη θετική τους επίδραση στην ισορροπία ώστε να προληφθούν πτώσεις και τραυματισμοί.

8. Η συστηματική γυμναστική ωφελεί κάθε πτυχή της υγείας και συμβάλλει στην απώλεια βάρους. Όσον αφορά την περίοδο της εμμηνόπαυσης συγκεκριμένα, η γυμναστική θεωρείται πως βοηθά το σώμα να αντιμετωπίσει αποτελεσματικότερα τις εξάψεις, ένα σύνηθες σύμπτωμα της εμμηνόπαυσης που προκύπτει λόγω ορμονικών μεταβολών.

IMG_2445

9. Βρισκόμαστε με φίλες που να επιλέγουν έναν πιο δραστήριο τρόπο ζωής και ασκούμαστε μαζί!

10.Πίνετε νερό!

Βάσω Στασινού-Νικοπολίδη

Μοιραστείτε αυτό άρθρο αν σας άρεσε.

Απο το παρκέ του γηπέδου στο παρκέ του σπιτιού μου…. Με τον Γιάννη και τα δίδυμα Γιώργο και Μαριτίνα έχω καταφέρει να συνεχίσω να αθλούμαι καθημερινά. Κάνω πρωταθλητισμό στη ζωή παρέα με τον άντρα μου τον Αντώνη που υπεραγαπώ. Μου αρέσει να μαθαίνω καινούργια πράγματα και προσπαθώ να προσαρμόζομαι παντού. Το μότο μου είναι “‘Ολα καλά θα πάνε, όλα θα γίνουν…”