Ποια ώρα της ημέρας πρέπει να τρώμε για να καίμε το λίπος;

By  |  0 Comments
Μοιραστείτε αυτό άρθρο αν σας άρεσε.

Το σωστό timing μετράει και στην απώλεια βάρους, όπως τουλάχιστον έδειξε μια νέα αμερικανική έρευνα.

Το δείπνο βλάπτει σοβαρά τη σιλουέτα μας, σύμφωνα με νέα μελέτη του Πολιτειακού Πανεπιστημίου της Λουιζιάνα. Οι έντεκα εθελοντές που συμμετείχαν σε ένα πείραμα -υπέρβαροι άντρες και γυναίκες- για τέσσερις μέρες κατανάλωσαν όλα τα γεύματά τους μεταξύ 8 το πρωί και 2 το μεσημέρι, ενώ για ακόμα τέσσερις μέρες τα μοίρασαν σε ένα χρονικό διάστημα 12 ωρών, ανάμεσα στις 8 το πρωί και τις 8 το βράδυ. Και στις δύο φάσεις του πειράματος  έτρωγαν σε καθημερινή βάση τον ίδιο συνολικό αριθμό θερμίδων. Τι ανακάλυψαν οι ειδικοί;

«Η κατανάλωση τροφής μεταξύ 8 το πρωί και 2 το μεσημέρι, που ακολουθείται από 18 ώρες αποχής από το φαγητό, οδηγεί στην καύση περισσότερου λίπους και διατηρεί τα επίπεδα της πείνας πιο σταθερά στη διάρκεια της ημέρας», απάντησε η συγγραφέας της μελέτης δρ Courtney Peterson.

Το παραπάνω εύρημα έδειξε έναν πιθανό συσχετισμό ανάμεσα στην ώρα των γευμάτων και το μεταβολισμό μας. Ωστόσο μη βιαστείτε να βγάλετε το δείπνο από το καθημερινό σας πρόγραμμα: μια μεμονωμένη έρευνα και μάλιστα τόσο μικρής κλίμακας δεν αρκεί για να καταλήξουμε σε οριστικά συμπεράσματα.

Βάσω Στασινού-Νικοπολίδη

Μοιραστείτε αυτό άρθρο αν σας άρεσε.

Απο το παρκέ του γηπέδου στο παρκέ του σπιτιού μου…. Με τον Γιάννη και τα δίδυμα Γιώργο και Μαριτίνα έχω καταφέρει να συνεχίσω να αθλούμαι καθημερινά. Κάνω πρωταθλητισμό στη ζωή παρέα με τον άντρα μου τον Αντώνη που υπεραγαπώ. Μου αρέσει να μαθαίνω καινούργια πράγματα και προσπαθώ να προσαρμόζομαι παντού. Το μότο μου είναι “‘Ολα καλά θα πάνε, όλα θα γίνουν…”