7 πράγματα που συμβαίνουν στο σώμα σου όταν σταματάς να τρως ψωμί

By  |  0 Comments
Μοιραστείτε αυτό άρθρο αν σας άρεσε.
 
Όταν δοκιμάζεις το τζιν σου και διαπιστώνεις ότι δεν εφαρμόζει το ίδιο με τον προηγούμενο μήνα, όταν κοιτάζεσαι στον καθρέφτη και διακρίνεις την κοιλιά να προεξέχει από το εφαρμοστό παντελόνι σου και όταν ρωτάς συνεχώς τους γύρω σου αν πάχυνες, έχει έρθει η ώρα να αναλάβεις δράση. “Λοιπόν από Δευτέρα κόβω ψωμί και γλυκά”. Όλες το έχουμε πει.
 
Είτε το πιστεύεις όμως, είτε όχι, το να κόψεις το ψωμί δεν είναι και η πιο έξυπνη ιδέα, και προπαντώς δεν είναι η πιο υγιεινή. Εμείς βρήκαμε λοιπόν 8 λόγους για να συνεχίσεις να περιλαμβάνεις στη διατροφή σου τους υδατάνθρακες.
 
 
Χάνεις υγρά από το σώμα σου
 
Έχεις παρατηρήσει ότι όταν σταματάς να καταναλώνεις υδατάνθρακες, μέσα σε δύο μέρες έχεις χάσει βάρος. Μη χαίρεσαι άδικα. Δεν είναι λίπος, είναι νερό. Η ειδική σε θέματα διατροφής, Marie Spano, το επιβεβαιώνει λέγοντας πως όταν μειώνουμε την ποσότητα πρόσληψης υδατανθράκων, αυτομάτως χάνουμε και μεγάλες ποσότητες νερού, που είναι αποθηκευμένο στις αποθήκες γλυκογόνου του οργανισμού μας.
 
 
Οι λιγούρες σου αυξάνονται
 
Κακά τα ψέματα, το ψωμί μας χορταίνει. Η έλλειψή του δημιουργεί στο μυαλό μια διαρκή αίσθηση πείνας, θέλουμε συνεχώς να “τσιμπάμε” κάτι και όλως τυχαίως βρισκόμαστε συνεχώς στη κουζίνα ανοιγοκλείνοντας το ψυγείο (χωρίς να τρώμε. Είπαμε κάνουμε δίαιτα!).
 
 
Νοιώθουμε μια ατονία
 
Το ψωμί περιέχει σίδηρο, μαγνήσιο και βιταμίνες Β, συστατικά που δεν γίνεται να λείπουν από τον οργανισμό μας. Έτσι νοιώθεις ατονία, ζαλάδες και αδυναμία.
 
 
Οι υδατάνθρακες είναι η τροφή του μυαλού
 
Και όμως! Όταν σταματας να τρέφεσαι με ψωμί παράγεται η ουσία κιτόνη, της οποίας αποτέλεσμα είναι η άσχημη αναπνοή, η κούραση, η ζαλάδα και η αδυναμία. Στην ουσία κατ’ αυτόν το τρόπο αποδυναμώνεται ο εγκέφαλος.
 
 
Είσαι κακόκεφος
 
Αυτό δε συμβαίνει βέβαια από τη στεναχώρια σου που δεν μπορείς να φας άφοβα άφθονη πίτσα ή χορταστικά σάντουιτς, αλλά λόγω του ότι οι υδατάνθρακες που κατανάλωνες συνήθως, είτε είναι καλοί είτε κακοί, αυξάνουν τα επίπεδα καλής διάθεσης του νευροδιαβιβαστή σεροκιτόνη. Όταν λοιπόν αποκλύεις ακόμη και τους καλούς υδατάνθρακες από τις διατροφικές σου συνήθειες, τότε αυτόματα είσαι κακόκεφος.
 
 
Βλάπτει την υγεία
 
Είτε το πιστεύεις, είτε όχι, η αποφυγή πρόσληψης υδατανθράκων αυξάνει τις πιθανότητες καρδιακών νοσημάτων και διαβήτη. Έρευνες δείχνουν ότι υδατάνθρακες, όπως το ψωμί, μπορούν να βελτιώσουν τα επίπεδα χοληστερόλης του αίματος, καθώς και να προλάβουν καρδιακές παθήσεις, εγκεφαλικό, παχυσαρκία και διαβήτη.
 
 
Δεν έχεις δυνάμεις να γυμναστείς
 
Οι υδάνθρακες είναι η μεγαλύτερη πηγή ενέργειας του σώματος. Καταναλώνοντάς τους έχεις τη δύναμη να τρέξεις, να πας γυμναστήριο και να περπατήσεις. Το να μη συμπεριλαμβάνεις υδατάνθρακες στη διατροφή σου έχει ως αποτέλεσμα τη σωματική σου αποδυνάμωση και την ευκολότερη κούραση σου. Και μην ξεχνάς. Όσο λιγότερο γυμνάζεσαι, τόσο λιγότερα αποτελέσματα έχεις!
 
Marie Claire.gr
 

Βάσω Στασινού-Νικοπολίδη

Μοιραστείτε αυτό άρθρο αν σας άρεσε.

Απο το παρκέ του γηπέδου στο παρκέ του σπιτιού μου…. Με τον Γιάννη και τα δίδυμα Γιώργο και Μαριτίνα έχω καταφέρει να συνεχίσω να αθλούμαι καθημερινά. Κάνω πρωταθλητισμό στη ζωή παρέα με τον άντρα μου τον Αντώνη που υπεραγαπώ. Μου αρέσει να μαθαίνω καινούργια πράγματα και προσπαθώ να προσαρμόζομαι παντού. Το μότο μου είναι “‘Ολα καλά θα πάνε, όλα θα γίνουν…”