Δες με ποιό τρόπο θα κάνεις περισσότερες καύσεις στο γυμναστήριο

By  |  0 Comments
Μοιραστείτε αυτό άρθρο αν σας άρεσε.

Είναι σωστό να κάνουμε  διάδρομο πριν απο τα βάρη;

Είναι! Αν κάνετε λίγο τρέξιμο μόνο για ζέσταμα, πριν ξεκινήσετε το κυρίως πρόγραμμά σας.

Το σωστό και πιο αποδοτικότερο  είναι να κάνετε πρώτα βάρη, και αφού τα ολοκληρώσετε ,να τρέξετε σε διάδρομο στο τέλος του προγράμματος σας με ήπιο ρυθμό.

Με αυτό τον τρόπο, θα καταφέρετε να μεγιστοποιήσετε την καύση θερμίδων και λίπους.Εναλλακτικά μπορείτε να κάνετε 10-15 λεπτά τρέξιμο πριν απο τα βάρη ,να ακολουθήσει το πρόγραμμα βαρών και να ολοκληρώσετε με 15-20 λεπτά τρέξιμο ή δυναμικό περπάτημα.

Μην ξεχνάτε!Στο τέλος της προπόνησής μας κάνουμε πάντα διατάσεις!

Βάσω Στασινού-Νικοπολίδη

Μοιραστείτε αυτό άρθρο αν σας άρεσε.

Απο το παρκέ του γηπέδου στο παρκέ του σπιτιού μου…. Με τον Γιάννη και τα δίδυμα Γιώργο και Μαριτίνα έχω καταφέρει να συνεχίσω να αθλούμαι καθημερινά. Κάνω πρωταθλητισμό στη ζωή παρέα με τον άντρα μου τον Αντώνη που υπεραγαπώ. Μου αρέσει να μαθαίνω καινούργια πράγματα και προσπαθώ να προσαρμόζομαι παντού. Το μότο μου είναι “‘Ολα καλά θα πάνε, όλα θα γίνουν…”