Xάσε 100 θερμίδες καθημερινά..Δες πως..

Διατροφή

 

Δεν ζητάς πολλά- να μειώσεις έστω 100 θερμίδες από το σύνολο εκείνων που καταναλώνεις καθημερινά. Υπάρχουν λοιπόν 10 απλοί και γρήγοροι τρόποι για να γλιτώσεις αυτές τις 100 θερμίδες, σε κάθε γεύμα από το πρωί μέχρι το βράδυ.

Πρωινό: Δώσε γεύση στον καφέ σου με λίγη κανέλα ή μοσχοκάρυδο, αντί για σιρόπι ή έξτρα αφρόγαλα.

Μεσημεριανό: Απόφυγε τα κρουτόν στα σαλάτα σου και αντικατάστησέ τα με καρότο και σέλινο, για να διατηρήσεις την τραγανιστή αίσθηση.

Βραδινό: Παράγγειλε πίτσα με ψητό κοτόπουλο αντί για πεπερόνι. Το κοτόπουλο είναι εξαιρετική πηγή σεληνίου, νιασίνης, βιταμίνης Β6 και ψευδαργύρου. Ζήτησέ το καλοψημένο.

Έλεγχος μερίδας: Άφησε 4 -5 μπουκιές στο πιάτο σου.

Γαρνιτούρες: Προτίμησε εποχικά λαχανικά στον ατμό με λεμόνι και μυρωδικά, αντί για βούτυρο.

Επιδόρπια: Κόψε πιο λεπτό το κομμάτι κέικ ακαιαπο το σημείο πό τη μέση, που περιέχει λιγότερη ζαχαρώδη κρούστα.

Ποτό: Πρόσθεσε στο παγωμένο τσάι σου λίγο 100% φυσικό χυμό, έτσι ώστε να το κάνεις πιο γλυκό χωρίς να προσθέσεις ζάχαρη.

Σνακ: Έλεγξε τη μερίδα σου σερβίροντας τα πατατάκια ή τα κουλουράκια σε μικρό μπολ και τρώγοντάς τα από εκεί, αντί από το σακουλάκι τους.

Εστιατόρια: Ζήτησε να μη σου φέρουν καλαθάκι με ψωμί. Παράγγειλε μία ή και δύο σαλάτες ή φάε το αγαπημένο σου μπέργκερ χωρίς ψωμί, αποφεύγοντας οτιδήποτε τηγανητό και τις σος.

Ντιπ: Βούτηξε τα φρούτα σου μέσα σε γιαούρτι με 0% λιπαρά.

 

 

Βάσω Στασινού-Νικοπολίδη
Βάσω Στασινού-Νικοπολίδη
Το σώμα λέει αυτό που δεν μπορούν να πουν οι λέξεις
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES