Ο σωστός τρόπος για να πάρετε έναν γρήγορο υπνάκο

By  |  0 Comments
Μοιραστείτε αυτό άρθρο αν σας άρεσε.

Πιθανότατα να μην έχετε πολλές ευκαιρίες μέσα στη μέρα να χαλαρώσετε, πόσο μάλλον να πάρετε έναν μεσημεριανό υπνάκο για να γεμίσετε μπαταρίες. Το περισσότερο κενό που τυχαίνει σπάνια κιόλας μπορεί να είναι μία ώρα. Αλλά ποιος βρίσκει ηρεμία σε λιγότερο από 60’ για να χαλαρώσει και γιατί όχι να κοιμηθεί.

Η επιστήμη όμως δίνει τη λύση και δίνει ελπίδα για χαλάρωση και ξεκούραση ακόμα και μέσα σε 10’.

Όταν έχετε μόνο 10’…

Ξαπλώστε στο κρεβάτι ή τον καναπέ, ρίξτε πάνω σας μία κουβέρτα και αφήστε το φυσικό φως να μπαίνει στο δωμάτιο. Προφανώς δεν θα προλάβετε να κοιμηθείτε αλλά αυτά τα 10’ λεπτά, αν καταφέρετε να μείνετε με κλειστά μάτια θα αναζωογονηθείτε.

Όταν έχετε 20’…

Σε αυτή την περίπτωση πιάνει το κόλπο του καφέ. Πιείτε λίγο πριν ξαπλώσετε ένα φλιτζάνι καφέ. Η καφεΐνη δρα μετά από μισή ώρα, επομένως θα κάνει τη δουλειά της την ώρα ακριβώς που πρέπει. Βάλτε το ξυπνητήρι να χτυπήσει μετά από μισή ώρα και θα ξυπνήσετε για τα καλά με τη βοήθεια και του καφέ.

Όταν έχετε 1 ώρα…

Είναι η τυχερή σας μέρα! Αλλά ξέρετε ότι όσο περισσότερο κοιμάστε το μεσημέρι, τόσο χειρότερο είναι το ξύπνημα. Ο οργανισμός πέφτει σε βαθύ ύπνο και μετά δεν είναι εύκολο να ενεργοποιηθεί. Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να δοκιμάσετε ένα application Με ήχους που βοηθούν τη διαδικασία του ύπνου αλλά και αυτή του ξυπνήματος. Κατεβάστε στο κινητό σας το pzizz και κάντε μία δοκιμή. Μπορεί να πιάσει το κόλπο. Για καλό και για κακό όμως βάλτε και το ξυπνητήρι σας να χτυπήσει!

4moms team

Μοιραστείτε αυτό άρθρο αν σας άρεσε.

Η ομάδα του 4moms.gr