Χαλάρωση στήθους: Tips για να την αντιμετωπίσεις

By  |  0 Comments
Μοιραστείτε αυτό άρθρο αν σας άρεσε.

Συνηθισμένο και σχεδόν φυσιολογικό πρόβλημα. Ασφαλώς πρέπει να γνωρίζουμε πως δεν είναι μόνο η βαρύτητα που επηρεάζει ο σφρίγος του στήθους μα και πολλοί άλλοι παράγοντες που περνάνε από το χέρι μας, όπως το κάπνισμα, η ελλιπής ενυδάτωση, τα λάθος σουτιέν και οι συχνές αυξομειώσεις βάρους.

Υπάρχουν όμως τόποι να αντιμετωπίσουμε το…πτωτικό αυτό φαινόμενο.

1. Κάθε φορά που κάνεις ντους κάνε εναλλαγές με κρύο και χλιαρό νερό στην περιοχή του στήθους. Ως γνωστόν το κρύο νερό τονώνει και ανορθώνει τους μύες του σώματος μας.

2. Τρεις φορές την εβδομάδα πρέπει απαραίτητα να γυμνάζεις την συγκεκριμένη περιοχή του κορμιού σου. Επέλεξε ασκήσεις για την περιοχή του στήθους και γυμνάσου είτε έχεις πρόβλημα με χαλάρωση στήθους είτε όχι.

3. Η σωστή στάση σώματος προλαμβάνει μα και βελτιώνει το πρόβλημα. Μάθε να έχεις ίσια πλάτη και σπονδυλική στήλη, κρατώντας το στήθος στητό με τάση προς τα έξω. Ασφαλώς δεν μαζεύουμε τους ώμους μας και δεν καμπουριάζουμε.

4. Κάθε φορά που κάνετε μπάνιο επιλέξτε μια κρέμα σύσφιξης με την οποία θα κάνετε απαλό μασάζ σε όλη την περιοχή του στήθους σας μιας και το μασάζ βοηθάει πολύ στην χαλάρωση του στήθους.

4moms team

Μοιραστείτε αυτό άρθρο αν σας άρεσε.

Η ομάδα του 4moms.gr