Μπαίνεις στην σκοτεινή αίθουσα του Cycling και βγαίνεις άλλος άνθρωπος!

Βάσως pick

Τον τελευταίο χρόνο ασχολούμαι με το cycling εντατικά.Τουλάχιστον 3 με 4 φορές την εβδομάδα θέλω να προπονούμαι ,όχι τόσο για να γυμνάζομαι αλλά για την εκτόνωση που αισθάνομαι τελειώνοντας την προπόνηση!

Χρόνια στα γήπεδα και ποτέ δεν αγάπησα, ή μάλλον δεν πορώθηκα με το τρέξιμο…Το βαριέμαι!!Είναι κακό;

Με το ποδήλατο κάνω ανηφόρες ,κατηφόρες,ταχύτητες, πιέζω τον εαυτό μου και όλα αυτά υπό τον ήχο δυνατής μουσικής και ρυθμού ανάλογα με την απόσταση και την διαδρομή που έχεις να κάνεις.

Είχα να ιδρώσω τόσο πολύ απο τότε που έπαιζα μπάσκετ!Η σκοτεινή αίθουσα του cycling,η μουσική να σε ωθεί για το ακόμα λίγο παραπάνω που έχεις να δώσεις και οι παλμοί σου να ανεβαίνουν ρυθμικά!!

Η αίσθηση ότι το “τερμάτισες”ότι ξεπέρασες τον εαυτό σου στο τέλος της προπόνησης δεν συγκρίνεται!

Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής,η ποιότητα της προπόνησης εξαρτάται απο τον προπονητή ή την προπονήτρια κι εγώ είμαι τυχερή γιατί η master trainer Βιργινία Μπλάνη είναι καταπληκτική,αγαπά το ποδήλατο και μας μεταφέρει την ενέργειά της σε κάθε προπόνηση!!

Ο trainer είναι το άλφα και το ώμεγα όταν πάμε γυμναστήριο!!

Για να γνωρίσουμε καλύτερα το indoor cycling και τι απάντησε στις απορίες μου η master trainer Βιργινία Μπλάνη:

1.Δεν εχω κάνει ποτέ ξανά indoor cycling. Τι να περιμένω;

θα πρέπει να ενημερώσεις τον instructor οτι είναι η πρώτη σου φορά για να σε βοηθήσει να ρυθμίσετε μαζί το ποδήλατό σου και να σου δείξει κάποια βασικά χαρακτηριστικά του ποδηλάτου. Δεν χρειάζεται να πιεστείς την πρώτη φορά καθώς δεν ανταγωνίζεσαι κανέναν, ακολουθείς όσο μπορείς το ρυθμό του προγράμματος και το προσαρμόζεις σε σενα! Μπορεί αρχικά να χρειαστείς πιο συχνα διαλείμματα.

IMG_4814

 

2.Σε τι φυσική κατάσταση πρέπει να είμαι για να συμμετέχω σε ένα μάθημα Cycling;

Το indoor cycling απευθύνεται σε όλους και πολλές φορες τα γυμναστήρια έχουν μαθηματα cycling για αρχαρίους. Αν όμως δεν υπάρχει αυτός ο διαχωρισμός μη διστάσεις!Μπορείς να προσαρμόσεις το μάθημα στο επίπεδο σου και να κάνεις τα απαραιτητα διαλέιματα όπου νιώθεις ότι δεν μπορεις να ακολουθήσεις. Με τον καιρό θα βελτιωθεί η αερόβια ικανότητα σου αλλά και η τεχνική σου και θα ακολουθείς πιο πιστά την προπόνηση που δίνει ο instructor!

3.Τι είναι αυτό που διαφοροποιεί τόσο πολύ το Cycling από τα υπόλοιπα μαθήματα;

Είναι σίγουρα το κίνητρο που δίνει η μουσική και γενικότερα η ατμόσφαιρα της αίθουσας με τον χαμηλό φωτισμό! Δίνει δύναμη στον ασκούμενο να προσπαθήσει περισσότερο και να βελτιωθεί!Κάθε μάθημα είναι μία προπόνηση!Αλλοτε προπόνηση δύναμης, άλλοτε ταχύτητας, ο στόχος αλλάζει και έτσι δημιουργούνται νέες προκλήσεις για τον ασκούμενο!

IMG_4813

4.Με ποιο τρόπο διαφοροποιείται ένα ποδήλατο Cycling από τα υπόλοιπα ποδήλατα;

Το ποδηλατο εσωτερικής ποδηλασίας δεν μοιαζει με τα ποδήλατα που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε δίπλα στους διαδρόμους στα γυμναστήρια για το λεγομενο “ζεσταμα”. Είναι ένα ποδήλατο που μοιάζει περισσότερο με τα ποδηλατα που χρησιμοποιούμε στο δρόμο καθώς έχει ρύθμιση για την αντίσταση του πεταλιού προσομοιώνοντας έτσι τις ταχύτητες του εξωτερικού ποδηλάτου. Η βασικη διαφοροποίηση με τα ποδηλατα που χρησιμοποιούμε στο δρόμο είναι ότι ειναι στατικό.

 

5.Πώς μπορώ να αισθανθώ πιο άνετα στο κάθισμα του ποδηλάτου;

Υπάρχουν ειδικά σορτς επενδεδυμένα με μαξιλαράκι που κάνουν την παραμονή μας στη σέλα πιο άνετη αλλά και ειδικά καλύμματα για τη σέλα με τζελ τα οποία μπορεί να αγοράσει ο ασκούμενος και να φερνει μαζί του στο μάθημα για τη σελα του.

IMG_4815

6.Τi χρειάζομαι για να συμμετέχω σε ένα μάθημα Cycling;

Τον κατάλληλο ρουχισμό και παπούτσια και σίγουρα πετσέτα και νερο. Εαν ο ρουχισμός δεν είναι ποδηλατικός (σορτς ποδηλατικό και παπούτσια ποδηλατικά) τότε πρεπει σιγουρα να είναι έιτε βερμουδα/σορτς ή και κολάν για τις κοπέλες. Σίγουρα θα πρέπει να αποφεύγονται τα παπούτσια με λεπτό πάτο!

7.Πόσες θερμίδες θα κάψω σε ένα μάθημα Cycling;

Οι θερμίδες επηρεάζονται κάθε φορά από το πόσο σκληρά δουλεύει ο ασκούμενος και πόσο πιστά ακολουθεί το προπονητικό πλάνο. Επίσης η καύση των θερμίδων επηρεάζεται και από άλλους παραγοντες όπως το φύλο, η ηλικία, το βάρος. Όμως κατα μέσο όρο σε ένα μάθημα cycling (40-45′) καίμε 400-600 θερμίδες.

8.Κάνοντας Cycling βοηθώ τα πόδια μου να δυναμώσουν;

Το cycling προσφέρει ενδυνάμωση όλων των μυϊκων ομάδων των ποδιών μας καθώς και γράμμωση!

 

 

 

Βάσω Στασινού-Νικοπολίδη
Βάσω Στασινού-Νικοπολίδη
Το σώμα λέει αυτό που δεν μπορούν να πουν οι λέξεις
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES

MORE EDITOR'S ARTICLES

Γιατί η εγκυμονούσα πρέπει να σαραντίσει πριν βγει απο το σπίτι;

Γιατί η εγκυμονούσα πρέπει να σαραντίσει πριν βγει απο το σπίτι;

Katelyn Ohashi: «Είχα συνηθίσει να ξυπνάω θέλοντας να κάνω εμετό από την πείνα»

Katelyn Ohashi: «Είχα συνηθίσει να ξυπνάω θέλοντας να κάνω εμετό από την πείνα»

Τα πιο ωραία μπισκότα με ταχίνι της Γκουίνεθ

Τα πιο ωραία μπισκότα με ταχίνι της Γκουίνεθ

Έμαθα πως να κάνω το καλύτερο μπάρμπεκιου!

Έμαθα πως να κάνω το καλύτερο μπάρμπεκιου!

Τα μυστικά διατροφής  διάσημων γυναικών του Χόλυγουντ!

Τα μυστικά διατροφής διάσημων γυναικών του Χόλυγουντ!

Όχι άλλο κοντό καρέ!Η επιδημία εξαπλώνεται!

Όχι άλλο κοντό καρέ!Η επιδημία εξαπλώνεται!

Αποφάσισα να ξεκινήσω τα κρύα ντους!

Αποφάσισα να ξεκινήσω τα κρύα ντους!

Κάνε φυσική απολέπιση και διατήρησε το μαύρισμά σου

Κάνε φυσική απολέπιση και διατήρησε το μαύρισμά σου

Μάσκα για υπέροχο στήθος

Μάσκα για υπέροχο στήθος