4 απλές αλλαγές για λιγότερη ζάχαρη

Διατροφή

1. Μπάρες δημητριακών:Οι περισσότερες μπάρες του εμπορίου έχουν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης και συντηρητικών. Προσπαθήστε, λοιπόν, να επιλέξετε μια που έχει λίγα συστατικά και αντί για ζάχαρη να περιέχει μέλι ή δαμάσκηνα. Επίσης μπορείτε να φτιάξετε μόνες σας με μια συνταγή εύκολη που θα βρείτε εδώ.

2. Παγωτό: Το παγωτό δεν έχει μόνο ζάχαρη αλλά και γάλα που πολλές γυναίκες τις φουσκώνει. Εναλλακτικά μπορείτε να φτιάξετε ένα ωραιότατο παγωμένο σνακ βάζοντας μπανάνες στην κατάψυξη. Αφού παγώσουν καλά ανακατέψτε μέσα σε μπλέντερ με βατόμουρα ή μούρα. Μπορείτε να προσθέσετε ξηρούς καρπούς και κομμάτια καρύδας. Τέλος μπορείτε να βάλετε λίγο μέλι.

3. Γιαούρτι: Τα γιαούρτια με χαμηλά λιπαρά έχουν συνήθως περισσότερη ζάχαρη γιατί αφαιρώντας το λίπος προσθέτουν ζάχαρη. Προτιμήστε γιαούρτια χωρίς φρούτα ή πρόσθετα υλικά. Προσθέστε μόνοι σας φρούτα ή μέλι.

4. Σοκολάτα: Εάν είστε λάτρεις της σοκολάτας δεν υπάρχει λόγος να την κόψετε. Ας μην ξεχνάμε ότι η σοκολάτα έχει και καλές ιδιότητες. Προτιμήστε απλώς σοκολάτες με υψηλή περιεκτικότητα σε κακάο (72% και πάνω).

Αμαλία Κυπαρίσση
Αμαλία Κυπαρίσση
Είμαστε αυτό που σκεφτόμαστε
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES