Η Άννα Ρεντούμη μας εξηγεί γιατί λατρεύουμε το πιλάτες και γιατί πρέπει να κάνουμε!

By  |  0 Comments
Μοιραστείτε αυτό άρθρο αν σας άρεσε.

Λατρεύω το πιλάτες και κάνω εδώ και πολλά χρόνια!Όταν τελειώνω το μάθημα αισθάνομαι πως ψήλωσα 2 πόντους!!Γράμμωση,διάταση όλου του σώματος,τέλεια κοιλιά και πλάτη είναι το μενού του πιλάτες και είναι απίστευτο,όποιος ξεκινά δε σταματά με τίποτα!!Αφού λοιπόν αγαπώ το πιλάτες δε θα μπορούσα να κάνω αλλιώς, απο το να ψάχνω πάντα τους καλύτερους instructors!!

Όλες οι φίλες μου μου έλεγαν”Έχεις κάνει με την Άννα μάθημα;””Χάνεις”!

“Ποιά είναι αυτή η Άννα τέλος πάντων;”

Η Άννα Ρεντούμη είναι μια απο τις καλύτερες γυμνάστριες με ειδικότητα στο πιλάτες που έχω γνωρίσει!

Όταν μπαίνεις στο μάθημα της Άννας ξέρεις πως δε γλυτώνεις,θα γυμναστείς θές δε θές!

Έτσι λοιπόν παρακολουθώ τα μαθήματα της Άννας και συγχρόνως παρατηρώ και τις υπόλοιπες γυναίκες , οι περισσότερες δεν είχαν αθληθεί ποτέ στη ζωή τους και απο τότε που κάνουν πιλάτες ,άλλαξε όλη τους η ζωή..Μια τέτοια περίπτωση είναι και η 70χρονη κυρία Ελένη που με εντυπωσίασε με το πόσο καλά εκτελούσε όλες τις ασκήσεις,απο την αντοχή της,αλλά και την ευλυγισία της!

“Ξεκίνησα πρόπερσι τα μαθήματα του πιλάτες και δε τα χάνω με τίποτα”μου είπε η κυρία Ελένη ενώ εγώ απορούσα πως σε μερικές ασκήσεις τεντώνει τα πόδια της, πολύ περισσότερο απο εμένα χαχαχα!!

pilates11

Και βέβαια μετά το τέλος του μαθήματος ρωτήσαμε την Άννα Ρεντούμη περί πιλάτες..Δείτε τι μας απάντησε:

1.ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ PILATES;

Η μέθοδος Pilates πήρε το όνομα της απο τον Τζόζεφ Χιουμπερτους Πιλάτες κ η ιστορία της ξεκινά πριν απο 100 περίπου χρόνια. Ο Πιλάτες ηταν ενα ασθενικό παιδί που αποφάσισε να ξεπεράσει τις σωματικές του αδυναμίες. Γι’αυτο ξεκίνησε να γυμνάζεται απο νεαρή ηλικία κάνοντας ενόργανη,καταδύσεις,σκι κ μποξ. Με αυτόν τον τρόπο ανέπτυξε την τεχνική μυικού ελέγχου κ κινήσεων,το γνωστο πια “mat work” κ βασίζεται στην ιδέα της χρησιμοποίησης της αντίστασης που δημιουργείται απο το βάρος του σώματος κ τη βαρύτητα με στόχο τη βελτίωση της εσωτερικής κ πραγματικής δύναμης του σώματος κ κινητικότητας.

pilates2

 

2.ΤΙ ΟΦΕΛΟΣ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ PILATES;

Το Pilates ειναι άσκηση που αφορά άντρες κ γυναίκες. Τα πλεονεκτήματα ειναι τα ίδια και για τα δυο φύλλα:
– βελτίωση της στάσης του σώματος
– υποστήριξη των ζωτικών οργάνων ώστε να ενισχύεται η ομαλή λειτουργία τους
– αυξημένη συνειδητοποίηση της αναπνοής
-αυξημένη κυκλοφορικη κ καρδιαγγειακή δυναμη
– συνδυασμός ασκήσεων ενδυνάμωσης κ διατασεων
– ανάπτυξη δυνατού μυικού συστήματος
-κινητικότητα της σπονδυλικής στήλης
-ενίσχυση ευλυγισίας
-συνειδητοποίηση του σώματος
-έλεγχος κ σταθερότητα των σωματικών κινήσεων
-ενίσχυση συντονισμού κ συγκέντρωσης
-ανάκτηση της ισορροπίας κ χαλάρωση του σώματος,ελαχιστοποίηση των τοξινών απο το σωμα
– ανακούφιση της έντασης κ των πόνων στη μέση,τα γόνατα,τον αυχένα κ τους ώμους.

pilates3

3.ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ;

Τρεις φορές την εβδομάδα ειναι το ιδανικό. Εγώ κάνω μια ώρα κάθε μέρα!

4.ΠΟΛΛΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ  ΠΩΣ ΤΟ PILATES ΜΕ ΤΗ YOGA ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΙΔΙΑ ΑΘΛΗΣΗ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ;

Η  μέθοδος Pilates αντλεί τις ιδέες της απο πολλά διαφορετικά είδη άσκησης,οπως τα κινεζικά ακροβατικά κ τη γιόγκα. Πολλές ασκήσεις λοιπόν ειναι εμπνευσμένες απο τη γιόγκα. Επίσης η κεντρική ιδέα είναι οτι η θέση και η κίνηση κάθε σημείου του σώματος είναι σημαντική και πρέπει κανείς να δίνει προσοχή στην λεπτομέρεια κάθε στάσης και κάθε κίνησης. Η συγκέντρωση,η ρευστότητα,η ακρίβεια,το ένστικτο,η χαλάρωση κ η αναπνοή ειναι οι ίδιες βασικές αρχές κ για τα δυο είδη άσκησης. Προσωπικά λοιπόν θα έλεγα οτι θυμίζει πολυ τη γιόγκα αλλά δεν ειναι η ίδια άσκηση.

pilates2

5.ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΓΡΑΜΜΩΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΛΙΑ;
Είναι η καλύτερη άσκηση για γράμμωση κ ενδυνάμωση όλου του σώματος και των κοιλιακων μυών. Όσον αφορά την περιοχή της κοιλιάς ειναι πιστεύω η καλύτερη άσκηση γιατί δίνει έμφαση στο “powerhouse” δηλαδή την περιοχή που περιλαμβάνει τους κοιλιακούς τη μέση,την περιφέρεια κ τους γλουτούς. Το ύφος των ασκήσεων και οι αναπνοές γυμνάζουν και δυναμώνουν τους εν τω βαθύ μυες που ειναι υπεύθυνοι για τη δύναμη του σώματος.

6.ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΑΛΟ ΤΟ PILATES ΜΕ ΟΡΓΑΝΑ Ή ΤΟ ΜΑΤ;
Δεν μπορώ πραγματικά να ξεχωρίσω. Το κάθε ένα ειναι διαφορετικό. Στο mat ανακαλύπτεις πως μπορεί κανείς να δουλέψει με το βάρος του σώματος του και να έχει πραγματικά αποτελέσματα χωρίς τραυματισμούς, με την Pilates ball ,δουλεύεις ακόμα πιο advance γιατι προπονήσε πάνω σε αέρα άρα δουλεύεις και την ισορροπία σου,τα bands ανοίγουν και τεντώνουν κ το reformer ειναι μαγεία! Το κάθε ένα εχει μια μεγάλη γκάμα ασκήσεων που απευθύνεται σε διαφορετικές ανάγκες του σώματος. Όλα ομως μπορούν να εξυπηρετήσουν κάθε σκοπό, θεραπεία,γράμμωση,καύση λίπους.

pilates9

7.ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ PILATES;
Τα όργανα του Pilates ειναι: bands,rings κ ball που χρησιμοποιούνται σε mat προγράμματα κ η chair, stick,Cadillac κ universal reformer. Τα τελευταία ειναι όργανα με ελατήρια και αντιστάσεις καθώς με τη χρήση τους χτίζεται το σώμα σταθερά και με ασφάλεια.

8.ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ PILATES STICK;
Το pilates stick είναι μια ολοκληρωμένη προπόνηση με ελατήρια και αντίσταση που επιτυγχάνει συνδυαστικά τα οφέλη των reformer και tower ενώ ειναι ομαδικό μάθημα.

pilates8

 

9.ΤΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΔΙΝΕΙΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ PILATES;
Να ακούν το σώμα τους και να του δώσουν χρόνο να εξελιχθεί. Άν έχουν υπομονή θα δουν το αποτέλεσμα της άσκησης στο σώμα και την ψυχολογία τους και πραγματικά θα αλλάξει η ζωή τους!

Βάσω Στασινού-Νικοπολίδη

Μοιραστείτε αυτό άρθρο αν σας άρεσε.

Απο το παρκέ του γηπέδου στο παρκέ του σπιτιού μου…. Με τον Γιάννη και τα δίδυμα Γιώργο και Μαριτίνα έχω καταφέρει να συνεχίσω να αθλούμαι καθημερινά. Κάνω πρωταθλητισμό στη ζωή παρέα με τον άντρα μου τον Αντώνη που υπεραγαπώ. Μου αρέσει να μαθαίνω καινούργια πράγματα και προσπαθώ να προσαρμόζομαι παντού. Το μότο μου είναι “‘Ολα καλά θα πάνε, όλα θα γίνουν…”