Δέκα τροφές που επιβάλλεται να έχουμε στην κουζίνα μας!

Βάσως pick

Ο διατροφολόγος σου δίνει ένα πρόγραμμα διατροφής και εσύ πρέπει να είσαι συνεπής και πειθαρχημένη!

Τι γίνεται όμως όταν στο ψυγείο μας κρύβονται “μικρές αμαρτίες;”

Θα πούμε ένα μεγάλο ΟΧΙ!

Πως θα το καταφέρουμε;

Θα ψωνίσουμε και θα έχουμε στο ψυγείο μας τροφές που θα μας κόψουν τη λιγούρα και δε μας προκαλούν για τροφική ατασθαλία…

Άς δούμε 10 τροφές που πρέπει να έχουμε στο ψυγείο και στο ντουλάπι μας:

  1. Λεμόνια:Κάθε πρωί πίνω ένα ποτήρι χλιαρό νερό με λεμόνι για να καθαρίζει ο οργανισμός μου.Επίσης είναι τέλειο να έχεις μια κανάτα νερό φέτες λεμόνι μέσα.Πολύ δροσιστικό και αρωματικό!
  2.   Γιαούρτι: Το  γιαούρτι είναι πηγή προβιοτικών και πρωτεΐνης και έχει πολύ λίγη ζάχαρη. Μπορείς να το βάλεις στη διατροφή σου με πάρα πολλούς τρόπους,στο κοτόπουλο που ετοίμασες σαν σως με λίγο πιπέρι και και μισή κουταλίτσα μουστάρδα. Μπορείς να το βάλεις επίσηςμέσα στο σάντουιτς!
  3. Ταχίνι: Είναι καταπληκτική πηγή πρωτεινών και μπορείτε να το φάτε το πρωί με 2 φέτες ψωμί σικάλεως ή να το βάλετε στο κέικ σας.Υπάρχουν πάρα πολλές συνταγές με το θρεπτικό ταχίνι.
  4. Αυγά:Τα αυγά είναι γεμάτα με υψηλής ποιότητας πρωτεΐνη και είναι πολύ εύκολο να τα ενσωματώσεις στη διατροφή σου. Φτιάξε το πρωί ομελέτα με ένα κρόκο και 3 ασπράδια,βάλε γάλα αμυγδάλου,βρώμη και μια κουταλιά μέλι με κανέλα!Θα τρελλαθείς με τη νοστιμιά,  θα σε κρατά σε ενέργεια και δε θα πεινάς μέχρι το μεσημεριανό σου.
  5. Βρώμη:Η βρώμη (Avena Sativa) είναι ένα είδος δημητριακού, πλούσιο σε φυτικές ίνες, με δεκάδες οφέλη για την υγεία μας.Εκτός απο το πρωινό βάζω μια κουταλιά όταν φτιάχνω σούπα,φακές,φασολάδα.Χυλώνει το φαγητό και μπορούν να τη φάνε τα παιδιά χωρίς να το καταλάβουν!!
  6. Κράνμπερυ:Tα κράνμπερι και μερικά άλλα φρούτα, όπως οι φράουλες και τα βατόμουρα, σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες, αποτελούν καλή πηγή κηκιδικoύ οξέος (ellagic acid) μιας αντιοξειδωτικής ουσίας που διαθέτει αντικαρκινική δράση.Ενυδατώνει καταπληκτικά τον οργανισμό.
  7. Αμύγδαλα:Το αμύγδαλο δεν είναι ένας απλός ξηρός καρπός. Το αμύγδαλο, είναι ένα superfood! Ρίχνει τη χοληστερίνη ,ρυθμίζει το διαβήτη,προστατεύει την καρδιά, ενισχύει την εγκεφαλική λειτουργία,βοηθάει στην απώλεια του βάρους ,δυναμώνουν τα κόκαλα.
  8.  Αβοκάντο:Το βάζω στο πρωινό μου, στα σνακ, ακόμα και στα κυρίως γεύματα.  Είναι από τις πιο ισχυρές, υγιεινές και πλήρεις τροφές.
  9. Μπρόκολο το υγιεινό:Δυο φορές την εβδομάδα το μπρόκολο έχει περίοπτη θέση στο οικογενειακό τραπέζι,δοκίμασε το και ψητό είναι καταπληκτικό!
  10. Γάλα αμυγδάλου:Εδώ και χρόνια έχω κόψει το αγελαδινό γάλα!Το αποτέλεσμα είναι να τρώω τα δημητριακά μου το πρωί χωρίς κανένα φούσκωμα!
Βάσω Στασινού-Νικοπολίδη
Βάσω Στασινού-Νικοπολίδη
Το σώμα λέει αυτό που δεν μπορούν να πουν οι λέξεις
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES