Είσαι στο σπίτι με τα παιδιά;Δες πως θα αθληθείς!!

Γυμναστική

 Στα 40α της γενέθλια, η προπονήτρια Jillian Michaels φτιάχνει ένα πρόγραμμα γυμναστικής ενός μήνα και προτρέπει όλες μας να το δοκιμάσουμε γαι να δούμε θεαματικά αποτελέσματα!

Η Μάικλς που έγινε γνωστή από το ριάλιτι απώλειας βάρους The Biggest Loser αποκαλύπτει πάντως στα πλαίσια της νέας της συνεργασίας πως και η ίδια γυμνάζεται σκληρά και έντονα τώρα που σαραντίζει.

”Προσπαθώ να φτιάξω το καλύτερο σώμα για μένα, στην υποδοχή των 40. Δεν θέλω να κολλάω σε ένα μοντέλο γυμναστικής’‘, τόνισε η Τζίλιαν που μυήθηκε στα 13 της στις πολεμικές τέχνες, όταν η μαμά της θέλησε να αλλάξει το παχύσαρκο στάτους της μικρής τότε Μάικλς. .

 

Η Μάικλς μας συμβουλεύει να αυξάνουμε κατά 10% τον ρυθμό της προπόνησής μας, είτε στα βάρη που χρησιμοποιούμε, είτε στις επαναλήψεις, είτε στην ταχύτητα.

”Όσο περισσότερο αλλάζεις τις συνήθειες της άσκησής σου, το σώμα σου αγχώνεται και υιοθετεί τις αλλαγές γρηγορότερα”.

Και πως ασκείται η Μάικλς;

Συνήθως ξεκινά με πυγμαχία, γιόγκα, και δύο προπονήσεις αντιστάσεων την εβδομάδα. Παράλληλα, γυμνάζεται γυμνάζοντας φίλους και κάνει τζόκινγκ.

Η Τζίλιαν έχει σαν πρότυπό της τα fitness είδωλα Jack LaLanne και Jane Fonda ενώ ξέρει ποιά είναι τα δικά της όρια:

”Πότε δεν ήμουν τόσο ευλύγιστη ώστε να κάνω σπαγκάτο στο δευτερόλεπτο. Όσο όμως φροντίζω τον εαυτό μου, τόσο βελτιώνομαι”.

Αξίζει να δούμε το fitness σαν μια διαδικασία που μας μεταμορφώνει, βελτιώνει την αυτοπεποίθηση μας και μας κάνει καλύτερους ανθρώπους.

Αυτή είναι η Τζίλιαν λοιπόν και μου αρέσει ο τρόπος που βλέπει τη γυμναστική!Επέλεξα απο το μηνιαίο πρόγραμμά της τα πιο σημαντικά κομμάτια ασκήσεων και θα σας τα παρουσιάζω!

Τώρα που έχετε χρόνο και είστε στο σπίτι με τα παιδιά πριν αρχίσουν τα σχολεία,δοκιμάστε να κάνετε κάθε μέρα έστω και λίγες ασκήσεις θα δείτε διαφορά,πιστέψτε με, αρκεί να είστε συνεπείς!

Για αρχή θα χρειαστείτε ένα στρωματάκι γυμναστικής και 2 βαράκια.Κάντε το παρακάτω πρόγραμμα για μια εβδομάδα μέρα παρά μέρα.Την κενή μέρα φροντίστε να κάνετε τουλάχιστον 30 λεπτά περπάτημα ή τζόκινγκ.

Βάσω Στασινού-Νικοπολίδη
Βάσω Στασινού-Νικοπολίδη
Το σώμα λέει αυτό που δεν μπορούν να πουν οι λέξεις
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES