Τρεις μύθοι για το μεταβολισμό

Διατροφή

4moms team , 27-07-2016

Φταίει ο «τεμπέλης» μεταβολισμός όταν κάποιος δεν χάνει βάρος;

Το σωματικό βάρος καθορίζεται από 2 παράγοντες. Την ενέργεια που λαμβάνει κανείς από τις τροφές και την ενέργεια που «καίει». Η σχέση αυτή ονομάζεται «ισοζύγιο ενέργειας». Μπορεί πράγματι ο μεταβολισμός να επηρεάζει το δεύτερο σκέλος του ισοζυγίου ενέργειας, σε καμία όμως περίπτωση δεν καθορίζει την ποσότητα τροφής που καταναλώνετε! Επιπλέον, έχει διαπιστωθεί πως άτομα με επιπλέον κιλά καίνε περισσότερες θερμίδες μέσα στην ημέρα σε σχέση με άτομα χαμηλότερου βάρους, για τον απλούστατο λόγο πως έχουν μεγαλύτερο «όγκο» να συντηρήσουν. Έτσι την επόμενη φορά που θα κατηγορήσετε τον «αργό» μεταβολισμό σας γιατί δεν χάνετε βάρος, αναλογιστείτε μήπως η παγίδα κρύβεται στον τρόπο ζωής!

MythBusters

  • Το πράσινο τσάι, οι κόκκινες πιπεριές και η αλόη ενισχύουν το μεταβολισμό: Παρότι υπάρχουν τροφές που φαίνεται πως βοηθούν το σώμα να κάψει περισσότερες θερμίδες, η διαφορά δεν είναι παρά ελάχιστη. Τόση που δεν προκαλεί ουσιαστική διαφοροποίηση στο βάρος!
  • Το βραδινό γεύμα επιβραδύνει το μεταβολισμό: Σημασία δεν έχει η ώρα του γεύματος, αλλά η ποσότητα και η ποιότητα αυτού. Τα βραδινά γεύματα τείνουν να είναι πλούσια σε θερμίδες και φτωχά σε θρεπτικά συστατικά.
  • Μετά τα 30 ο μεταβολισμός «κοιμάται»: Όπως ήδη αναφέρθηκε με την πάροδο των ετών πράγματι ο μεταβολισμός επιβραδύνεται. Υπάρχουν όμως τρόποι να το κρατάμε πάντα σε εγρήγορση, με τη φυσική δραστηριότητα να είναι ο πλέον αποτελεσματικός.

mm1

Αντί λοιπόν να ψάχνεται εύκολους και «μαγικούς» τρόπους για να χάσετε βάρος, βρείτε τον δρόμο προς την ισορροπημένη διατροφή και την ήπια φυσική δραστηριότητα και κάντε το μεταβολισμό «φίλο» αντί «εχθρό» σας!

thetag.gr

4moms team
4moms team
Inspiring Living, Mom's Life in Greece
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES