Ρωτήσαμε την διατροφολόγο Άρτεμις Ζερδελή πως θα κάνουμε τη σωστή μετάβαση απο τα Πασχαλινά γεύματα σε ισσοροπημένη διατροφή

Διατροφή

Το 4moms ρωτά την διατροφολόγο Άρτεμις Ζερδελή πως μπορούμε να ξαναμπούμε σε πρόγραμμα διατροφής μετά τις Πασχαλινές “ατασθαλίες”.

Τα πασχαλινά γεύματα και γλυκά είναι αρκετά πλούσια και επιβαρυμένα σε λιπαρά και ζάχαρη και περιέχου υψηλές θερμίδες. Καλό είναι λοιπόν μετά το Πάσχα να επανέλθουμε σύντομα σε μια ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή.

1)Να ακολουθήσω δίατα αποτοξίνωσης μόνο με smoothies και φρούτα;

Η απάντηση είναι όχι. Καταρχάς οι δίαιτες αποτοξίνωσης στερούν τον οργανισμό από θρεπτικά συστατικά .Ο οργανισμός μας είναι ούτως η άλλως κατασκευασμένος έτσι ώστε να αποβάλλει τις τοξίνες οπότε μια τέτοιου τύπου δίαιτα δεν έχε νόημα καθώς είναι αρκετά στερητική.

2)Να αποβάλω εντελώς το κρέας για λίγο διάστημα;

Όχι.Καλό θα ήτανε να εισάγετε άπαχο κρέας(πουλερικά) στο διαιτολόγιο σας 1-2 φορές την εβδομάδα παράλληλα καθώς και προιόντα ολικής άλεσης ,φρούτα,σαλάτες,άπαχα γαλακτοκομικά.

3)Να αυξήσω την ποσότητα φρούτων και λαχανικών;

3-4 μικρομερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα είναι μια καλή επιλογή για ένα ισορροπημένο διαιτολογικό σχήμα αλλά και για όσους θέλουν να διατηρήσουν τα κιλά τους σταθερά.

4)Να προσθέσω ενδιάμεσα γεύματα;

Ναι.Τα πολλά γεύματα επιταχύνουν τον μεταβολισμό και χαρίζουν ενέργεια σε όλη την διάρκεια της μέρας.Ως ενδίαμεσο σνακ προτιμήστε φρέσκα φρούτα,φυσικούς χυμούς,δημητριακά,άπαχα γαλακτοκομικά.

5)Να κόψω εντελώς το βραδινό γεύμα;

Όχι δεν υπάρχει λόγος να ακολουθήστε στερητική διατροφή για να χάσετε τα κιλά των εορτών.Επιλέξτε για βράδυ σαλάτες,γιαούρτι,τοστ με τυρί με χαμηλά λιπαρά,ένα μπωλ με γάλα και δημητριακά.

 

Μπορείτε να στείλετε τις ερωτήσεις σας για την διατροφολόγο Άρτεμις Ζερδελή στο [email protected] ή στο [email protected]

 

 

Βάσω Στασινού-Νικοπολίδη
Βάσω Στασινού-Νικοπολίδη
Το σώμα λέει αυτό που δεν μπορούν να πουν οι λέξεις
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES