Τροφές που καταστέλλουν την όρεξη με φυσικό τρόπο

By  |  0 Comments
Μοιραστείτε αυτό άρθρο αν σας άρεσε.

Αυγά – Τα αυγά είναι φορτωμένα με πρωτεΐνη. Μελέτες έδειξαν ότι τα αυγά μπορούν να βοηθήσουν στο να ελέγχεις την όρεξή σου για έως και 36 ώρες.

Σπόροι Chia – Οι σπόροι chia είναι μεγάλη πηγή για ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, πρωτεΐνες και φυτικές ίνες, που όλα συμβάλουν στην καταστολή της πείνας.

Αβοκάντο – Τα αβοκάντο είναι γεμάτα από υγιή μονοακόρεστα λίπη που βοηθούν στο να σε κρατούν πλήρη. Εάν προσθέσεις στο πρωινό σου μισό αβοκάντο σε μια φέτα φρυγανιάς, θα σε κρατήσει πλήρη μέχρι το μεσημεριανό σου.

Πλιγούρι Βρώμης – Ένα μπολ με πλιγούρι βρώμης σε κρατά πλήρη για περισσότερο χρόνο. Μισό φλιτζάνι με πλιγούρι βρώμης περιέχει 5 γραμμάρια φυτικών ινών. Επιπλέον, το πλιγούρι βρώμης μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση των επιπέδων χολεκυστοκινίνης στο σώμα σου, που είναι μια ορμόνη που ρυθμίζει την όρεξη και μπορεί να βοηθήσει στον έλεγχο της πείνας σου.

Λεμόνι – Τρώγοντας κάτι ξινό σε βοηθά να παρακάμψεις τον πειρασμό για γλυκά και σε κάνει να αισθάνεσαι πλήρης μετά από ένα γεύμα. Ο χυμός του λεμονιού περιέχει επίσης πηκτίνη, ένα είδος διαλυτής φυτικής ίνας που μπορεί να συμβάλλει στην αργή πέψη και να βοηθήσει στην απώλεια βάρους.

Ξύδι – Μελέτες έχουν δείξει ότι το ξύδι μπορεί να σε βοηθήσει να μην αισθάνεσαι πείνα επιβραδύνοντας την κένωση του στομάχου. Χαμηλώνει επίσης τον γλυκαιμικό δείκτη των τροφίμων που είναι πλούσια σε υδατάνθρακες, όπως τα ζυμαρικά, το οποίο σημαίνει ότι μπορεί να σε βοηθήσει να αισθάνεσαι πλήρης για περισσότερο χρόνο επιβραδύνοντας την απελευθέρωση γλυκόζης στο αίμα σου. Μερικοί άνθρωποι ορκίζονται στην  καθημερινή πόση ξυδιού από μήλο, επειδή είναι επίσης πλούσιο σε βιταμίνες και μπορεί να βοηθήσει στην πέψη. Όμως, και η απλή πρόσθεση ξυδιού σε ένα γεύμα (όπως μια βινεγκρέτ σαλάτα) μπορεί να σε βοηθήσει να επωφεληθείς από τις ευεργετικές ιδιότητες του ξυδιού.

Ξηροί Καρποί – Οι ξηροί καρποί, εκτός του ότι περιέχουν υγιεινά συστατικά που βοηθούν στη μείωση της χοληστερίνης, είναι καλές πηγές φυτικών ινών που χωνεύονται πολύ αργά και παραμένουν στο στομάχι σου για πολύ περισσότερο χρόνο από άλλους υδατάνθρακες. Για παράδειγμα, ένα τέταρτο του φλιτζανιού αμύγδαλα περιέχει 4 γραμμάρια φυτικών ινών.

Πράσινο Τσάι – Πίνοντας ζεστό νερό μπορεί να σε βοηθήσει να κρατηθείς πλήρης για περισσότερο χρόνο. Το πράσινο τσάι μπορεί επίσης να αυξήσει τα επίπεδα της ορμόνης χολεκυστοκινίνη στο σώμα σου που ρυθμίζει την όρεξη.

Σολομός – Εκτός του ότι είναι μια πολύ καλή πηγή άπαχης πρωτεΐνης, ο σολομός (όπως και άλλα είδη θαλασσινών) είναι μια καλή πηγή για ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Μελέτες έχουν δείξει ότι τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα μπορούν να συμβάλουν στην αύξηση του κορεσμού και περαιτέρω έρευνες δείχνουν ότι η διατροφή που περιέχει ωμέγα-3 λιπαρά οξέα μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της ανάγκης ανταμοιβής μέσω του φαγητού.

4moms team

Μοιραστείτε αυτό άρθρο αν σας άρεσε.

Η ομάδα του 4moms.gr