Απλά λόγια διατροφής για παιδιά

Διατροφή

 

Τα τρόφιμα περιέχουνμικροσκοπικά ιχνοστοιχεία ,τα οποία παίζουν σημαντικό ρόλο στο να σε κρατήσουν σε καλή φόρμα.Αυτά είναι τα μετταλικά ιχνοστοιχεία ,τα γλυκίδια ,οι βιταμίνες και οι πρωτεϊνες.

Τα μετταλικά ιχνοστοιχεία

Ο σίδηρος, το ασβέστιο,ο φώσφορος και το μαγνήσιο είναι μετταλικά ιχνοστοιχεία .Σίδηρο βρίσκουμε στο κόκκινο κρέας και στο συκώτι.Πρέπει να τα τρώς, όταν είσαι κορασμένος.Το ασβέστιο βρίσκεται στο γάλα,στο τυρί,και στα γιαούρτια και είναι σημαντικό για τα κόκκαλα σου.Η σοκολάτα περιέχει μαγνήσιο που είναι απαραίτητο για το νευρικό μας σύστημα.Ο φώσφορος που υπάρχει στα ψάρια ,είναι πάρα πολύ καλός για τα μάτια σου.

Τα γλυκίδια

Σου δίνουν ενέργεια!Τα γλυκίδια που βρίσκουμε στα μακαρόνια ,στο ψωμί,στο ρύζικαι στις πατάτες δεν απορροφούνται γρήγορα απο τον οργανισμό.Είναι τέλεια τρόφιμα για τους αθλητές!! Τα γλυκίδια που διαλύονται εύκολα στο σώμα βρίσκονται σε όλα τα γλυκά.Ένα κομμάτι ζάχαρη είναι ιδανικό,όταν έχεις υπογλυκαιμία.Προσοχή όμως η ζάχαρη κάνει κακό στα δόντια.

Οι βιταμίνες

Κάθε βιταμίνη έχει συγκεκριμένο ρόλο.Η βιταμίνη C βρίσκεται στα φρούτα και τα λαχανικά.Μας προστατεύει απο τα μικρόβια .Οι βιταμίνες Α βρίσκονται στο βούτυρο και στα αβγά.Είναι πολύ καλές για τα μάτια και δημιουργούν ωραίο δέρμα.Οι βιταμίνες D  εφοδιάζουν με δύναμη το σκελετό σου. Τις βρίσκουμε στα ψάρια και στον κρόκο του αβγού.

Οι πρωτεϊνες

Οι πρωτεϊνες είναι τέλειες για τους μύες.Θα γίνεις πολύ δυνατός τρώγοντας κρέας ,αλλαντικά,αβγά και ψάρια.Πρόσεχε λίγο στις ποσότητες κρέατος και αλλαντικών που τρώς ,γιατί περιέχουν πολύ λίπος.Οι χορτοφάγοι,που δεν τρώνε κρέας,μπορούν να βρούν πρωτεϊνες στσ όσπρια,όπως οι φακές και τα φασόλια.

Βάσω Στασινού-Νικοπολίδη
Βάσω Στασινού-Νικοπολίδη
Το σώμα λέει αυτό που δεν μπορούν να πουν οι λέξεις
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES