Τα δέκα μυστικά διατροφής απο την Ελένη Πετρουλάκη

Γυμναστική

Ρωτήσαμε την Ελένη Πετρουλάκη αγαπημένη φίλη του 4moms να μας πει τα μυστικά για μια ισσοροπημένη διατροφή και δείτε τι μας απάντησε:

1. Πρέπει να παίρνουμε τη μεζούρα και να μετριόμαστε. Να μετράμε περιφέρεια στήθους, μέσης και γοφών και όχι να κινούμαστε με βάση τη ζυγαριά. Για παράδειγμα, εγώ είμαι 62 κιλά με ύψος 1,74 και φοράω το ίδιο νούμερο παντελόνι με μια κοπέλα που είναι 52 κιλά, γιατί απλούστατα οι μυς είναι βαρύτεροι από το λίπος.

2. Μύθος είναι επίσης πως για να χάσουμε κιλά πρέπει να πεινάσουμε. Αν ξαφνικά πεινάσουμε, μπορούμε να φάμε ένα φρούτο, ένα κριτσίνι, ένα ξηρό δαμάσκηνο, που αντικαθιστά και το γλυκό.
3. Πριν ξεκινήσουμε οποιαδήποτε διατροφή, θα πρέπει να κάνουμε μια σειρά εξετάσεων: ενδοκρινολογικές, ορμονικές και γενικές.
4. Σε μια σωστή διατροφή, απαγορεύονται τ΄αναψυκτικά και η ζάχαρη, ενώ επιβάλλεται πολύ νερό (2 με 3 λίτρα την ημέρα), αλλά και πράσινο τσάι που είναι αντιοξειδωτικό.

 5. Πρέπει να παίρνουμε απ΄όλες τις κατηγορίες τροφών και από λίγο.

 eleni2JPG
6. Πρέπει να έχουμε συνέπεια σ΄αυτό που κάνουμε. Δεν πρέπει να ξεκινάμε μια εβδομάδα και μετά να τα παρατάμε, επειδή απλώς “κουραστήκαμε”!
7. To πρώτο 20ημερο μπορεί να μην δούμε κάποια αισθητή διαφορά. Δεν πρέπει ν΄απογοητευτούμε αλλά να συνεχίσουμε.
8. Το πρωί θέλουμε ενέργεια, επομένως χρειαζόμαστε δημητριακά ή φρυγανιά ολικής αλέσεως μαζί με το γάλα μας –χαμηλών λιπαρών-. Για δεκατιανό, χρειαζόμαστε ένα φρούτο ή μια μπάρα δημητριακών. Το μεσημέρι, ψητό κρέας ή βραστά λαχανικά. Το απόγευμα, ένα γιαουρτάκι με χαμηλά λιπαρά, το βράδυ μια σαλάτα, ή ένα στεγνό στέικ.
9. Σημασία δεν έχουν τα κιλά, αλλά οι πόντοι που χάνουμε στη γυμναστική. Κάποιες γυναίκες λένε “κάνω γυμναστική αλλά δεν έχω χάσει”. Η ζυγαριά όμως είναι ένας μύθος. 
10.Προσπαθούμε να τρώμε σε συγκεκριμένες ώρες καθημερινά.Υπολογίστε κάθε τρείς ώρες το ιδανικό!
Βάσω Στασινού-Νικοπολίδη
Βάσω Στασινού-Νικοπολίδη
Το σώμα λέει αυτό που δεν μπορούν να πουν οι λέξεις
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES