Η νέα διαφήμιση της Barbie σπάει τα στερεότυπα

By  |  0 Comments
Μοιραστείτε αυτό άρθρο αν σας άρεσε.

Η Barbie έχει ταυτιστεί πλέον με την παιδική κοριτσίστικη ηλικία. Και πλέον υπάρχουν πολλά στερεότυπα που συνδέονται με την διάσημη κούκλα που τη θέλουν όταν θα μεγαλώσει να γίνεται απαραιτήτως νοικοκυρά, δασκάλα ή αεροσυνοδός. Ωστόσο η εταιρία αποφάσισε να σπάσει το ταμπού με μία διαφήμιση που δείχνει ένα μικρό κοριτσάκι σε πολλούς καθημερινούς επαγγελματικούς ρόλους, το οποίο στο τέλος επιστρέφει στο παιδικό του δωμάτιο και παίζει με τις κούκλες του.

Με αυτό τον τρόπο η εταιρία ξεπερνά τα στερεότυπα και αποδεικνύει ότι ένα μικρό κορίτσι που παίζει με Barbie μπορεί κάλλιστα να ονειρεύεται το μέλλον της που δεν περιορίζεται στα κλασσικά γυναικεία επαγγέλματα που η κοινωνία έχει επιβάλλει.

4moms team

Μοιραστείτε αυτό άρθρο αν σας άρεσε.

Η ομάδα του 4moms.gr