“Αν η Barbie είναι κωφή, μπορώ & εγώ να είμαι κωφή”

Γενικώς & Αορίστως

4moms team , 07-10-2015

“Όταν ήμουν 15 χρονών η Mattel κυκλοφόρησε μια κούκλα Barbie που ήταν κωφή, θυμάμαι πως ένιωσα απέραντο ενθουσιασμό αν και ήμουν πολύ μεγάλη πια για να παίξω με Barbie. Το να βγάζει μια εταιρεία σαν τη Mattel μια κούκλα που είναι κωφή, επικυρώνει την αυτοεκτίμηση ενός κωφού παιδιού. Σου λέει ότι είναι εντάξει να είσαι κωφός. Αν είναι η Barbie κωφή τότε μπορώ να είμαι κι εγώ κωφός.” δηλώνει η Rebecca Atkinson εμπνεύστρια και ιδρύτρια της καμπάνιας #ToyLikeMe.

892296_legologo

Σε μια προσπάθεια αναζήτησης παιχνιδιών που να μοιάζουν πιιο ανθρώπινα και ούσα η ίδια μερικώς κωφή και εν μέρει τυφλή δεν είχε ποτέ ένα παιχνίδι που να αντανακλά την ίδια, μαζί με τις ιδιαιτερότητές της. Έτσι, όταν έγινε μητέρα έχοντας ανεπτυγμένες ευαισθησίες, παρατηρούσε πως καμία κούκλα δεν κρατούσε ραβδί τυφλού ή δεν καθόταν σε αναπηρικό αμαξίδιο.

892300_group-shot_edited-1

892305_tinkerbellcochlear

Προχώρησε λοιπόν στη δημιουργία της σειράς #ToyLikeMe με παιχνίδια που μόνο αψεγάδιαστα δεν είναι σε μια προσπάθεια θετικής αντιμετώπισης της αναπηρίας ή τυχόν προβλημάτων.

11188339_1596689293944548_4941504269489023862_n

“Είναι ανάγκη να βλέπουν όλα τα παιδιά την αναπηρία να παρουσιάζεται με θετικό τρόπο και μακριά από παρωχημένες αντιλήψεις. Αυτό βοηθά τα παιδιά που δεν έχουν αναπηρίες να χτίσουν μια ωραία εικόνα για την διαφορετικότητα, αντιστοίχως βοηθά τα παιδιά με αναπηρίες να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση”.

892306_Toy-Like-Me-Campain-7

4moms team
4moms team
Inspiring Living, Mom's Life in Greece
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES