4+1 τροφές για πιο λαμπερά και υγιή μαλλιά

By  |  0 Comments
Μοιραστείτε αυτό άρθρο αν σας άρεσε.

Η διατροφή είναι το Α και το Ω όχι μόνο για την υγεία αλλά και για την ομορφιά και την ευεξία. Υπάρχουν λοιπόν τροφές τόσο ευεργετικές για το δέρμα μας αλλά και για τα μαλλιά μας που τα βοηθούν να είναι υγιή και λαμπερά. Ωστόσο, τα μαλλιά έχουν κι άλλο ένα χαρακτηριστικό που πολλές γυναίκες δίνουν ιδιαίτερη σημασία κι αυτό είναι το μάκρος. Πολύ συχνά τα μαλλιά έχουν μία δυσκολία στο να μακρύνουν που ξεπερνά τα φυσιολογικά επίπεδα  γεγονός που οφείλεται τόσο στην ταλαιπωρία και τη φθορά από το styling και τις βαφές όσο και από την κακή διατροφή. Με λίγη προσοχή όμως μπορείτε να φτιάξετε το καθημερινό διαιτολόγιο με τις παρακάτω τροφές που θα ενισχύσουν τα μαλλιά και θα τα βοηθήσουν στο να μακρύνουν πιο εύκολα και να είναι λαμπερά.

Σολομός. Πλούσιος σε πρωτεΐνες, βιταμίνη D και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, συστατικά που θρέφουν την τρίχα και ενυδατώνουν το τριχωτό της κεφαλής.

Σπανάκι κι άλλα φυλλώδη πράσινα λαχανικά. Ο σίδηρος, το  φυλλικό οξύ και η βιταμίνη C βοηθούν στο να έχουν τα μαλλιά σας λάμψη και να είναι δυνατά.

Blueberries. Βοηθούν τη σωστή κυκλοφορία του αίματος στο τριχωτό της κεφαλής.

Καρύδια. Εκτός από πηγή βιταμινών και στοιχείων που βοηθούν στην υγεία τις τρίχας, περιέχουν χαλκό, ο οποίος βοηθάει στη διατήρηση της λάμψης του φυσικού της χρώματος.

Γιαούρτι. Σύμφωνα με έρευνες, η βιταμίνη D που περιέχεται στο γιαούρτι συμβάλλει ουσιαστικά στην υγεία της τρίχας.

4moms team

Μοιραστείτε αυτό άρθρο αν σας άρεσε.

Η ομάδα του 4moms.gr