4 “πολύτιμες” τροφές και οι ιδιότητές τους

Διατροφή

4moms team , 03-09-2015

Τα ακούμε συχνά κάποια τα καταναλώνουμε στην καθημερινότητα μας αλλά ίσως δεν γνωρίζουμε τα οφέλη και τις ιδιότητές τους για τον οργανισμό μας. Ας μάθουμε λοιπόν πόσο ευεργετικά μπορεί να είναι για τον οργανισμό μας  το τζίντερ, τα μανιτάρια, το σκόρδο και το φραγκοστάφυλο.

Τζίντζερ: Πρόκειται για ένα θεραπευτικό βότανο που τονώνει το κυκλοφορικό σύστημα και μπορεί να προλάβει τις ξαφνικές αρρώστιες. Στην κινεζική ιατρική μάλιστα το τζίντζερ θεωρείτε το βότανο που δίνει ζωή λόγω της πεποίθησης ότι η θερμότητα είναι ζωή. Μπορείτε λοιπόν να καταναλώνετε τζίντζερ όταν ταξιδεύετε από θερμά σε ψυχρά κλίματα.

Μανιτάρια: Οι Ιάπωνες γνωρίζουν εδώ και αιώνες τις ιαματικές ιδιότητες των μανιταριών. Τα μανιτάρια λοιπόν βοηθούν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος και ομαλοποιούν τις λειτουργίες του οργανισμού.

Σκόρδο: Μπορεί να είναι δημοφιλές στην κουζίνα είναι ωστόσο γνωστό επίσης ως φυτικό φάρμακο για την αντιμετώπιση του βήχα και των κρυολογημάτων. Επιπλέον το σκόρδο συμβάλλει στην προστασία από βακτηριακά προβλήματα.

Φραγκοστάφυλο: Ο χυμός φραγκοστάφυλου βοηθά στην πρόληψη μολύνσεων του ουροποιητικού συστήματος. Έχει αποδειχθεί ότι αρκετές από τις ουσίες του βοηθούν στην πρόληψη τέτοιων μολύνσεων. Για να το καταναλώσετε πιο εύκολα δοκιμάστε να το αναμείξετε με μία μικρή ποσότητα από το αγαπημένο σας ποτό.

4moms team
4moms team
Inspiring Living, Mom's Life in Greece
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES