Πόσο πραγματικά έτοιμοι είστε για ένα παιδί; Kάντε το test!

By  |  0 Comments
Μοιραστείτε αυτό άρθρο αν σας άρεσε.

Αισθάνεστε ότι το βιολογικό ρολόι έχει χτυπήσει και αγωνιάτε πότε «θα έρθει ο πελαργός». Ξέρετε όμως, τι πραγματικά συνεπάγεται αυτό και πόσο ριζικά θα αλλάξει η ζωή σας; Είστε πραγματικά έτοιμοι; Με μεγάλη δόση χιούμορ, αλλά και ειλικρίνειας (γιατί εμάς, κανένας δεν μας τα είπε), σας παραθέτουμε ορισμένες δοκιμασίες που θα πρέπει να περάσετε για να εξακριβώσετε πόσο πραγματικά έτοιμοι είστε.

Δοκιμασία 1: Προετοιμασία

Για Γυναίκες: Μετατρέψτε μία ρόμπα σας προσαρμόζοντας ένα σακί με φασόλια στο μπροστινό μέρος. Φορέστε τη όσο πιο συχνά μπορείτε. Εννέα μήνες μετά αφαιρέστε μόνο το 5% των φασολιών.

Για άνδρες: Διαβάστε την κυριακάτικη εφημερίδα για τελευταία φορά και γνωριστείτε καλύτερα με τον φαρμακοποιό και τον διευθυντή του σούπερμάρκετ της γειτονιάς.

Δοκιμασία 2: Γνώση

Επισκεφθείτε ένα ζευγάρι από τον φιλικό σας κύκλο που έχει ήδη παιδιά. Συζητήστε μαζί τους τη μέθοδο πειθαρχίας, το πρόβλημα έλλειψης υπομονής στους σύγχρονους γονείς, το θέμα των κακομαθημένων παιδιών που δεν έχουν μάθει τα όρια από τους γονείς τους. Προτείνετέ τους μεθόδους για να βελτιώσουν το θέμα του ύπνου, για να σταματήσουν τα παιδιά τους να φοράνε πάνα και να κόψουν την πιπίλα.

Απολαύστε το γιατί θα είναι η τελευταία φορά στη ζωή σας που θα έχετε την ψευδαίσθηση ότι τα ξέρετε όλα.

Δοκιμασία 3: Δύσκολες Νύχτες

Πάρτε μια μικρή υφασμάτινη τσάντα, γεμίστε την με 4 έως 6 κιλά άμμο και στη συνέχεια μουσκέψτε την καλά. Από τις 17:00 μέχρι τις 22:00 περπατείστε στο σαλόνι με την τσάντα αγκαλιά. Κανακέψτε την, τραγουδήστε της, χορέψτε μαζί της βαλς. Παράλληλα, το ραδιόφωνο πρέπει να παίζει κάτι απελπιστικά ήρεμο και χαλαρωτικό. Στις 22:00 αφήστε την τσάντα. Προγραμματίστε το ξυπνητήρι στις 24:00 και πηγαίνετε για ύπνο. Σηκωθείτε στις 24:00 και για μία ώρα κάντε πάλι βόλτα την τσάντα στο σαλόνι. Επαναλάβατε την ίδια διαδικασία μέχρι τις 7 το πρωί. Δηλαδή δίωροι ύπνοι με ωριαίους περίπατους στην τσάντα. Τα φώτα πρέπει να είναι σβηστά και να τραγουδάτε ήρεμα τραγουδάκια στην τσάντα.

Δοκιμασία 4: Αυτοκίνητο

Πάρτε ένα γλυκό και κλείστε το στο μπροστινό ντουλαπάκι… για πολύ καιρό. Βάλτε ένα νόμισμα στην είσοδο του CD Player. Πάρτε μπισκότα και θρυμματίστε τα στο πίσω κάθισμα.

Δοκιμασία 5: Βόλτα

Πηγαίνετε στην εξώπορτα. Σταματήστε λίγο να περιμένετε. Γυρίστε πίσω στο σπίτι. Ξαναπηγαίνετε στην εξώπορτα. Γυρίστε πάλι πίσω. Επαναλάβατε για μία ακόμη φορά. Βγείτε στο πεζοδρόμιο. Περπατήστε πολύ σιγά για περίπου 5 λεπτά. Σταματήστε και αρχίστε να κοιτάτε εάν λείπει τίποτα από όσα είχατε μαζί σας. Από την μασημένη τσίχλα μέχρι το καπέλο σας. Γυρίστε πάλι πίσω κοιτάζοντας εξονυχιστικά στη διαδρομή για το «χαμένο» αντικείμενο. Μόλις κάνατε έναν ευχάριστο περίπατο με ένα μικρό παιδί.

Δοκιμασία 6: Συζήτηση με ένα παιδί

Επαναλάβετε ότι λέτε πέντε φορές. Κάντε εξάσκηση με το/τη σύντροφό σας στα ανηλεή επαναλαμβανόμενα «γιατί». Ακόμη και για τα πιο παράλογα πράγματα. Να θυμάστε ότι μία από τις πιο αγαπημένες ερωτήσεις των παιδιών είναι «γιατί ο ουρανός είναι γαλάζιος». Η απάντηση «γιατί έτσι»…απορρίπτεται.

Δοκιμασία 7: Supermarket

Ζητήστε από φίλους να σας δώσουν για λίγο το κατοικίδιό τους (σκυλάκι κατά προτίμηση) και πάρτε το μαζί σας καθώς ψωνίζετε στο σούπερ μάρκετ ή στο μανάβικο. Πρέπει να μην πάρετε τα μάτια σας από πάνω του και να πληρώσετε για οτιδήποτε τρώει ή καταστρέφει.

Δοκιμασία 8: Τηλεόραση

Μάθετε τα ονόματα όλων των ηρώων του Disney. Διασκεδάσατε; Τώρα όμως, ήρθε η ώρα να προσαρμοστείτε στη σύγχρονη εποχή. Μάθετε τα πάντα για τον Μπομπ τον Σφουγγαράκη, την Ντόρα και τον Ντιέγκο και οπωσδήποτε μία ώρα καθημερινά Barney. Σκεφτείτε ότι αυτά θα βλέπετε για τα επόμενα 5 χρόνια.

Δοκιμασία 9: Ακαταστασία

Αλείψτε τον καναπέ και τις κουρτίνες με μερέντα. Τοποθετήστε ένα σουβλάκι πίσω από τον καναπέ και αφήστε το εκεί όλο το καλοκαίρι.

Δοκιμασία 10: Παιχνίδια παντού

Αγοράστε μία κούτα. …. 150 λίτρων και γεμίστε τη με LEGO (εναλλακτικά χρησιμοποιήστε στυλό ή βίδες). Παρακαλέστε ένα φίλο ή φίλη να τα σκορπίσει σε όλο το σπίτι. Κλείστε τώρα τα μάτια και προσπαθήστε να πάτε στο μπάνιο ή στην κουζίνα χωρίς να βγάλετε άχνα: στο κάτω-κάτω, θα μπορούσατε να ξυπνήσετε το παιδί!

Πηγή: Kidspot.com

4moms team

Μοιραστείτε αυτό άρθρο αν σας άρεσε.

Η ομάδα του 4moms.gr