Κάψτε λίπος και θερμίδες με ένα πρόγραμμα 12’

Γυμναστική

4moms team , 06-08-2015

Ακολουθήστε ένα πρόγραμμα Tabata που διαρκεί μόλις 12’ και κάψτε θερμίδες και λίπος. Πρόκειται για μία σειρά ασκήσεων που εύκολα μπορεί η καθεμία να ακολουθήσει αφού όλες στηρίζονται στο βάρος του σώματος, οπότε δεν χρειάζονται επιπλέον όργανα πέρα από ένα στρώμα γυμναστικής.

Ξεκινήστε να κάνετε τις ασκήσεις που θα δείτε παρακάτω. Ξεκινήστε με την πρώτη για 20’’ και ξεκουραστείτε για τα επόμενα 10’’. Συνεχίστε με τον ίδιο ρυθμό και τις υπόλοιπες.

3b27e53c_Tabata.xxxlarge_2x

*Αν έχετε απορίες σχετικά με τον τρόπο που θα κάνετε τις ασκήσεις καλό είναι να συμβουλευτείτε ένα ειδικό για να σας δώσει guidelines και είστε έτοιμες να υιοθετήσετε το μίνι πρόγραμμα γυμναστικής.

Πηγή:eatingbirdfood.com

4moms team
4moms team
Inspiring Living, Mom's Life in Greece
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES