Φτιάξτε την πιο χορταστική φρουτοσαλάτα

By  |  0 Comments
Μοιραστείτε αυτό άρθρο αν σας άρεσε.

Είναι σύνηθες το καλοκαίρι να φτιάχνουμε φρουτοσαλάτες είτε για το πρωινό γεύμα, είτε για το απόγευμα είτε ως αντικατάσταση του βραδινού. Εκτός όμως από τα φρούτα εποχής που μπορείτε να συνδυάσετε καλό είναι να δοκιμάσετε μερικές ακόμα προσθήκες που θα κάνουν την φρουτοσαλάτα σας πιο χορταστική.

Αφού λοιπόν έχετε επιλέξει τα φρούτα σας αδειάστε σε ένα μπολ ένα κεσεδάκι γιαούρτι. Ανακατέψτε το λίγο για να έχει μία απαλή υφή και ρίξτε μέσα τα φρούτα σε μικρά ή μεγαλύτερα κομμάτια. Προσθέστε μέλι και δημητριακά της αρεσκείας σας. Αν βρίσκετε στο ψυγείο σας κουβερτούρα τότε κόψτε ένα κομμάτι, τρίψτε το στον τρίφτη και προσθέστε το στη σαλάτα.

Εναλλακτικά, αν θέλετε να την κάνετε πιο δελεαστική για τα παιδιά τότε δοκιμάστε αντί για μέλι να ρίξετε λιωμένη κουβερτούρα ή σιρόπι σοκολάτας. Επίσης, αντί για δημητριακά, τρίψτε μπισκότο από πάνω ή το κλασσικό χωνάκι του παγωτού. Έχει σίγουρα περισσότερες θερμίδες αλλά είναι πεντανόστιμο.

4moms team

Μοιραστείτε αυτό άρθρο αν σας άρεσε.

Η ομάδα του 4moms.gr