4 tips για επίπεδη κοιλιά

By  |  0 Comments
Μοιραστείτε αυτό άρθρο αν σας άρεσε.

Το λίπος που συγκεντρώνεται στην περιοχή της κοιλιάς είναι το πιο σύνηθες  φαινόμενο στη γυναικεία σιλουέτα κι όχι μόνο. Αυτό φυσικά έχει να κάνει άμεσα με τη διατροφή, την άσκηση και πολλές φορές με την “κατασκευή” του σώματος. Τίποτα όμως από τα παραπάνω δεν μπορεί να στερήσει από τη καθεμία μία επίπεδη κοιλιά, αρκεί να το θελήσει.

Εκτός λοιπόν από μία ισορροπημένη διατροφή πρέπει να δώσετε έμφαση στην άσκηση. Κυρίως η αερόβια είναι ιδανική για να χάσετε το περιττό λίπος στην κοιλιά. Τους καλοκαιρινούς μήνες καλό είναι να βάλετε στην καθημερινότητά σας το κολύμπι, το ποδήλατο και το τρέξιμο.

Πιείτε άφθονο τσάι. Οι αντιοξειδωτικές του ιδιότητες, οι λεγόμενες κατεχίνες σε συνδυασμό με μια καλή διατροφή και άσκηση συμβάλλουν στην απώλεια του λίπους στην περιοχή της κοιλιάς.

Κοιμηθείτε καλά και προσπαθήστε να συμπληρώσετε το βραδινό 8ωρό. Ένα από τα πολλά και σημαντικά οφέλη του ύπνου είναι η μείωση του σπλαχνικού λίπους. Αντίθετα ο ακανόνιστος ύπνος έχει αντίθετα αποτελέσματα, αφού το σώμα εκκρίνει περισσότερη κορτιζόλη, η οποία είναι υπεύθυνη για τη αποθήκευση κοιλιακού λίπους.

Τέλος η γιόγκα είναι ένας ακόμα παράγοντας που μπορεί να συμβάλλει αποτελεσματικά στη μείωση του λίπους στην κοιλιά. Η ευεξία που προσφέρει αυτό το είδος γυμναστικής έχει ως αποτέλεσμα της μείωση της μείωση της ορμόνης του στρες, της κορτιζόλης, η οποία έχει άμεση σχέση με τη συγκέντρωση λίπους στην κοιλιά.

Έχετε πάντα κατά νου τα παραπάνω και εντάξτε τα στην καθημερινότητά σας για ευεξία αλλά και επίπεδη κοιλιά!

4moms team

Μοιραστείτε αυτό άρθρο αν σας άρεσε.

Η ομάδα του 4moms.gr