12 τροφές κατά του άγχους

Διατροφή

4moms team , 07-07-2015

Όσο κι αν προσπαθούμε όλοι να το αποφύγουμε το άγχος κυρίως αυτές τις μέρες παραμένει και πολλές φορές μας εξουθενώνει. Αυτό το συναίσθημα πολλές φορές μας οδηγεί σε κατανάλωση ποσότητας φαγητού το οποίο συνήθως δεν είναι υγιεινό. Πόσες φορές έχετε αναζητήσει ένα burger ή ένα παγωτό στο τέλος μίας δύσκολης μέρας; Φυσικά το συναίσθημα αυτό είναι πρόσκαιρο. Ωστόσο υπάρχουν τροφές που πραγματικά συνεισφέρουν στο να νιώθετε λιγότερο άγχος, 12 από τις οποίες είναι:

  1. Πράσινα λαχανικά
  2. Στήθος γαλοπούλας
  3. Βρώμη
  4. Γιαούρτι
  5. Σολομός
  6. Μύρτιλα-βατόμοουρα
  7. Φιστίκια Αιγίνης
  8. Μαύρη σοκολάτα
  9. Γάλα
  10. Ηλιόσποροι
  11. Αβοκάντο
  12. Κάσιους
4moms team
4moms team
Inspiring Living, Mom's Life in Greece
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES