Προπονήστε το μυαλό σας!

Mama's Top

Με αφορμή το άρθρο για την ακράτεια, τις ενοχές που έχουν οι γυναίκες γι’ αυτό,αλλά και το μεγάλο ενδιαφέρον σας, επισκέφτηκα το www.tenasynseola.gr .

Η αλήθεια είναι ότι δε περίμενα πως θα με απασχολούσε πολύ στο σερφάρισμα μου στο διαδίκτυο κι όμως διαψεύστηκα, αφού στο www.tenasynseola.gr

βρήκα πάρα πολύ ενδιαφέρουσα αρθρογραφία και θα μοιραστώ μαζί σας “μια προπόνηση μυαλού”απο την  Dr.Νάνσυ Μαλλέρου!

Το μυαλό μας είναι ένας μυς. Όπως οι υπόλοιποι μύες του σώματός μας θέλει εξάσκηση. Όπως πηγαίνετε στο γυμναστήριο για να γυμνάσετε τα χέρια σας ή τα πόδια σας, έτσι  πρέπει να κάνετε συγκεκριμένα πράγματα για να εξασκήσετε το μυαλό σας.

Η εξάσκηση της μυαλού μας βοηθάει να νοιώθουμε καλύτερα, να θυμόμαστε, να μαθαίνουμε πιο γρήγορα, αλλά επίσης μας προφυλάσσει και μας προστατεύει από ασθένειες όπως το Alzheimer και η άνοια.
Έξι απλοί τρόποι για να εκπαιδεύσετε το μυαλό σας έτσι ώστε να μαθαίνεται γρηγορότερα και να θυμάστε περισσότερο είναι:

Νο 1: Εξασκείστε τη μνήμη σας.

Μια γνωστή Αμερικάνα χορογράφος έκανε την εξής άσκηση για να βοηθήσει τον εαυτό της να θυμάται περισσότερο. Όταν είχε όλους τους χορευτές της πάνω στη σκηνή προσπαθούσε να θυμηθεί τουλάχιστον 10 με 12 λάθη που έβλεπε, και έπρεπε να διορθωθούν, χωρίς να τα σημειώσει πουθενά. Για όσους από μας δεν έχουμε στη διάθεσή μας  12, 15 ή 50 χορευτές να τους διορθώσουμε, κάντε κάτι πολύ πιο απλό. Όταν συστήνεστε με κάποιον, αντί να πείτε «χαίρω πολύ», επαναλάβετε το όνομά του «γεια σου Γιώργο».

Νο2: Δημιουργήστε καινούριες συνάψεις.

Πώς; Κάνοντας κάτι που κάνετε συνέχεια με εντελώς διαφορετικό τρόπο. Για παράδειγμα. Αν είστε δεξιόχειρας ή αριστερόχειρας αντίστοιχα, αλλάξτε το χέρι με το οποίο ανοίγετε το πόμολο της πόρτας, ανακατεύετε τον καφές σας η κάτι εξίσου απλό και καθημερινό. Θα δείτε ότι στην αρχή είναι πάρα πολύ δύσκολο, όμως αυτή η μη φυσική κίνηση δημιουργεί κάτι εξαιρετικό στον εγκέφαλό μας που είναι καινούργιες συνάψεις. Άρα μας κάνει πιο δημιουργικούς και μας βοηθάει να βλέπουμε ευκαιρίες εκεί πέρα που άλλοι δεν θα τις έβλεπαν.

 

No 3 Μάθετε κάτι νέο.

Μπορεί να ακούγεται προφανές αλλά στην ενήλικη ζωή μας ξεχνάμε να μαθαίνουμε. Ξεχνάμε την διαδικασία του να μαθαίνουμε.

Γι αυτό, αποφασίστε ότι δεν είναι καθόλου αργά για να μάθετε, για παράδειγμα, μια καινούργια γλώσσα ή ένα καινούργιο όργανο. Τα μουσικά όργανα είναι πάρα πολύ καλά για να μάθουνε τον εγκέφαλό μας και να του θυμίσουνε πώς να μεταφέρει αυτό που ακούει σε πράξη.

Νο 4 Κάντε λίγο γυμναστική την ημέρα.

Η γυμναστική δεν βοηθάει μόνο το σώμα μας αλλά και το μυαλό μας.

Έχει αποδειχθεί ότι με μόνο 20 λεπτά γυμναστικής την ημέρα, βοηθάμε το μυαλό μας να μάθει να επεξεργάζεται καλύτερα τις πληροφορίες  και αυξάνει τη δυνατότητά μας να θυμόμαστε περισσότερο.

Νο 5 Περνάτε χρόνο με τους αγαπημένους σας ανθρώπους.

Αν θέλετε να βελτιώσετε τις γνωστικές σας ικανότητες μιλήστε με ανθρώπους που αγαπάτε. Περάστε χρόνο μαζί τους. Συζητήστε  πράγματα που σας απασχολούν. Όχι μόνο θα γίνεται πιο έξυπνοι αλλά θα χαλαρώσετε και θα αποκτήσετε καθαρότητα σκέψης

Επισκεφτείτε το www.tenasynseola.gr και είμαι σίγουρη ότι θα το βρείτε πολύ ενδιαφέρον και θα το βάλετε στη λίστα των αγαπημένων σας στο σερφάρισμα στο διαδίκτυο!

Βάσω Στασινού-Νικοπολίδη
Βάσω Στασινού-Νικοπολίδη
Το σώμα λέει αυτό που δεν μπορούν να πουν οι λέξεις
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES