Τι να τρώς για να μη νοιώθεις φουσκωμένη το πρωί

By  |  0 Comments
Μοιραστείτε αυτό άρθρο αν σας άρεσε.
Το βρήκα πολύ χρήσιμο το παρακάτω άρθρο…
Για να μην ξυπνάμε φουσκωμένες τι τρώμε;
Παπάγια (1 κούπα): Περιέχει πολλά είδη ενζύμων όπως η παπαΐνη, που βοηθά στην ομαλή πέψη των πρωτεϊνών και έχει ανακουφιστικές ιδιότητες.
Αμύγδαλα (γύρω στα 24): Είναι πλούσια σε βιταμίνη Ε – για αυτό και κάνουν ΠΟΛΥ καλό στο δέρμα. Τα 24 αμύγδαλα ισοδυναμούν με 350 περίπου θερμίδες – προσοχή λοιπόν, μην παρασυρθείτε. Καλύτερα όχι στα αλατισμένα.
Φράουλες, raspberries, (1 φλιτζάνι), γκρέιπφρουτ (1/2 φέτα): Προτιμήστε αυτά από τα φρούτα που βαραίνουν όπως τα μήλα και τα σταφύλια.

Σέλινο (1 φλιτζάνι) με Χούμους: Βουτήξτε μερικά στικ σέλινο, σε 1/4 του φλιτζανιού με λίγο πιπέρι καγιέν.
Σπαράγγια: Μαζί με τα αγγούρια και το λεμόνι, ανήκουν στην κατηγορία τροφών που βοηθούν στην αποβολή των υγρών από το σώμα, καθαρίζοντας το πεπτικό σύστημα. Σημειωτέον πως ένα φλιτζάνι σπαράγγια έχει ΜΟΛΙΣ 43 θερμίδες.
 Κοτόπουλο, γαλοπούλα, ψητό ψάρι: Μία μερίδα, με ψητά λαχανικά ή σκέτο.

Νερό: 1 ποτήρι κάθε βράδυ πριν τον ύπνο, για να φύγουν οι τοξίνες.

Βάσω Στασινού-Νικοπολίδη

Μοιραστείτε αυτό άρθρο αν σας άρεσε.

Απο το παρκέ του γηπέδου στο παρκέ του σπιτιού μου…. Με τον Γιάννη και τα δίδυμα Γιώργο και Μαριτίνα έχω καταφέρει να συνεχίσω να αθλούμαι καθημερινά. Κάνω πρωταθλητισμό στη ζωή παρέα με τον άντρα μου τον Αντώνη που υπεραγαπώ. Μου αρέσει να μαθαίνω καινούργια πράγματα και προσπαθώ να προσαρμόζομαι παντού. Το μότο μου είναι “‘Ολα καλά θα πάνε, όλα θα γίνουν…”