Τι να τρώς για να μη νοιώθεις φουσκωμένη το πρωί

Διατροφή

Το βρήκα πολύ χρήσιμο το παρακάτω άρθρο…
Για να μην ξυπνάμε φουσκωμένες τι τρώμε;
Παπάγια (1 κούπα): Περιέχει πολλά είδη ενζύμων όπως η παπαΐνη, που βοηθά στην ομαλή πέψη των πρωτεϊνών και έχει ανακουφιστικές ιδιότητες.
Αμύγδαλα (γύρω στα 24): Είναι πλούσια σε βιταμίνη Ε – για αυτό και κάνουν ΠΟΛΥ καλό στο δέρμα. Τα 24 αμύγδαλα ισοδυναμούν με 350 περίπου θερμίδες – προσοχή λοιπόν, μην παρασυρθείτε. Καλύτερα όχι στα αλατισμένα.
Φράουλες, raspberries, (1 φλιτζάνι), γκρέιπφρουτ (1/2 φέτα): Προτιμήστε αυτά από τα φρούτα που βαραίνουν όπως τα μήλα και τα σταφύλια.

Σέλινο (1 φλιτζάνι) με Χούμους: Βουτήξτε μερικά στικ σέλινο, σε 1/4 του φλιτζανιού με λίγο πιπέρι καγιέν.
Σπαράγγια: Μαζί με τα αγγούρια και το λεμόνι, ανήκουν στην κατηγορία τροφών που βοηθούν στην αποβολή των υγρών από το σώμα, καθαρίζοντας το πεπτικό σύστημα. Σημειωτέον πως ένα φλιτζάνι σπαράγγια έχει ΜΟΛΙΣ 43 θερμίδες.
 Κοτόπουλο, γαλοπούλα, ψητό ψάρι: Μία μερίδα, με ψητά λαχανικά ή σκέτο.

Νερό: 1 ποτήρι κάθε βράδυ πριν τον ύπνο, για να φύγουν οι τοξίνες.
Βάσω Στασινού-Νικοπολίδη
Βάσω Στασινού-Νικοπολίδη
Το σώμα λέει αυτό που δεν μπορούν να πουν οι λέξεις
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES