Πόσο νερό πρέπει να πίνουν τα παιδιά;

Υγεία

Ημερήσιες ανάγκες σε νερό για παιδιά

ηλικία φύλο συνολικό νερόλίτρα/ημέρα
4-8 ετών κορίτσια και αγόρια 1,3
9-13 ετών κορίτσια 2,1
αγόρια 2,4
14-18 ετών κορίτσια 2,3
αγόρια 3,3

Institute of Medicine of the National Academies. Dietary Reference Intakes (DRIs) Tables.

Recommended Daily Allowance and Adequate Intake Values: Total Water and Macronutrients.

Οι παραπάνω ποσότητες μπορεί να φαίνονται μεγάλες, αλλά υπολογίστε ότι αναφέρονται στην συνολική ποσότητα νερού, που μπορεί να είναι εκτός από το πόσιμο νερό από άλλα ροφήματα όπως χυμοί, αλλά και φρούτα, λαχανικά ή και από άλλα τρόφιμα. Ιδιαίτερα τα φρούτα και τα λαχανικά έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό. Για παράδειγμα η ντομάτα έχει περιεκτικότητα 94% σε νερό και το αγγούρι σχεδόν 97% !

Πρακτικά, 6  – 8 ποτήρια νερό την ημέρα μαζί με 5 μερίδες φρούτα και λαχανικά καλύπτουν τις ανάγκες του παιδιού σε νερό. Προσοχή πρέπει να δώσετε στην κατανάλωση νερού όταν το παιδί έχει έντονη φυσική δραστηριότητα.

 

Αμαλία Κυπαρίσση
Αμαλία Κυπαρίσση
Είμαστε αυτό που σκεφτόμαστε
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES