Πόσο νερό πρέπει να πίνουν τα παιδιά;

By  |  0 Comments
Μοιραστείτε αυτό άρθρο αν σας άρεσε.

Ημερήσιες ανάγκες σε νερό για παιδιά

ηλικία φύλο συνολικό νερόλίτρα/ημέρα
4-8 ετών κορίτσια και αγόρια 1,3
9-13 ετών κορίτσια 2,1
αγόρια 2,4
14-18 ετών κορίτσια 2,3
αγόρια 3,3

Institute of Medicine of the National Academies. Dietary Reference Intakes (DRIs) Tables.

Recommended Daily Allowance and Adequate Intake Values: Total Water and Macronutrients.

Οι παραπάνω ποσότητες μπορεί να φαίνονται μεγάλες, αλλά υπολογίστε ότι αναφέρονται στην συνολική ποσότητα νερού, που μπορεί να είναι εκτός από το πόσιμο νερό από άλλα ροφήματα όπως χυμοί, αλλά και φρούτα, λαχανικά ή και από άλλα τρόφιμα. Ιδιαίτερα τα φρούτα και τα λαχανικά έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό. Για παράδειγμα η ντομάτα έχει περιεκτικότητα 94% σε νερό και το αγγούρι σχεδόν 97% !

Πρακτικά, 6  – 8 ποτήρια νερό την ημέρα μαζί με 5 μερίδες φρούτα και λαχανικά καλύπτουν τις ανάγκες του παιδιού σε νερό. Προσοχή πρέπει να δώσετε στην κατανάλωση νερού όταν το παιδί έχει έντονη φυσική δραστηριότητα.

 

Αμαλία Κυπαρίσση

Μοιραστείτε αυτό άρθρο αν σας άρεσε.

Mητέρα 2 παιδιών, της Παυλίνας και του Αχιλλέα, θέλω να “αιχμαλωτίσω” με λέξεις και εικόνες τις στιγμές που περνάνε γρήγορα… Ταξιδιάρα, gourmet, λάτρης του καλού κρασιού, yogini, βιβλιοφάγος. Αγαπώ το θέατρο, το σινεμά, την ιστορία, τις ιστορίες και τις περιπλανήσεις. Μικρές ή μεγάλες ανακαλύψεις μου φτιάχνουν την ημέρα. Για μένα η ομορφιά της ζωής βρίσκεται στις μικρές απολαύσεις, στις συγκινήσεις, στις στιγμές, στις μεγάλες χαρές αλλά και στις βαθιές απογοητεύσεις…