Τώρα είναι η ώρα: Fashion Revolution

Αμαλίας pick

Εάν ήξερες από τι έχει φτιαχτεί το ρούχο που φοράς θα το φορούσες; Η ερώτηση δεν είναι καθόλου ρητορική. Πρόκειται για ένα κοινωνικό πείραμα που πραγματοποιήθηκε στο Βερολίνο υπενθυμίζοντας στους ανθρώπους τις συνθήκες εργασίας των ανθρώπων που φτιάχνουν τα ρούχα που όλοι οι υπόλοιποι αγοράζουν με πολύ λίγα ευρώ.

Η “δική μας” Νατάσα Αθανασιάδου, ιδρύτρια του Generation Generous, έχει αναλάβει το ρόλο του “εκπαιδευτή” στη χώρα μας… Η ίδια πιστεύει ότι ως καταναλωτές έχουμε δύναμη και όταν το συνειδητοποιήσουμε μπορεί να αλλάξει η βιομηχανία της μόδας.

generation generous

Το να ξέρεις τι ακριβώς φοράς και κάτω από ποιές συνθήκες έχει κατασκευαστεί είναι ο δρόμος για μια “ηθική” μόδα… για μια μόδα όπου θα υπάρχει αφενός διαφάνεια, αφετέρου ανθρώπινες συνθήκες στην παραγωγή των ρούχων. Και όλη αυτή η συζήτηση, η καμπάνια Fashion Revolution ξεκίνησε με έναυσμα ένα τραγικό συμβάν πριν 2 χρόνια στο Rana Plaza στο Μπανγκλαντές όπου πάνω από 1000 άτομα έχασαν τη ζωή τους.

Σε αυτή ακριβώς τη διαφάνεια, σε αυτή την αφύπνιση του καταναλωτή αποσκοπεί και το πείραμα στους δρόμους του Βερολίνου. Ενα εντυπωσιακό μηχάνημα αυτόματης πώλησης τοποθετήθηκε σε κεντρική πλατεία προσφέροντας t-shirts για 2 ευρώ, για να πραγματοποιήσει ένα τεστ: Αν οι άνθρωποι δουν τις συνθήκες υπό τις οποίες παρασκευάζεται ένα ρούχο, θα το αγοράσουν;

Γιατί η επιλογή είναι πάντα και μόνο δική μας και όταν γνωρίζεις η απόφαση πλέον είναι απολύτως συνειδητή! Το φτηνό δεν είναι πάντα ηθικό. Καλό είναι να ξέρουμε τι αγοράζουμε και κάτω από ποιές συνθήκες έχει κατασκευαστεί… Καλό είναι να ενισχύουμε τις ελληνικές επιχειρήσεις και τους έλληνες σχεδιαστές. Καλό είναι να ενισχύουμε την ελληνική βιοτεχνία και χειροτεχνία…με αυτό τον τρόπο όχι μόνο ξέρουμε τι αγοράζουμε αλλά, κυρίως, βοηθάμε μια οικογένεια που ζει δίπλα μας!

 [lyte id=”KfANs2y_frk” /]
Αμαλία Κυπαρίσση
Αμαλία Κυπαρίσση
Είμαστε αυτό που σκεφτόμαστε
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES