Είμαι μακαρονάς τι να κάνουμε;

Διατροφή

Οι περισσότεροι ενήλικες αλλά, κυρίως, τα παιδιά έχουν εμμονή με τα μακαρόνια. Τα περισσότερα παιδάκια ζητούν να τρώνε μακαρόνια σχεδόν καθημερινά. Το ζήτημα είναι εάν αυτό είναι φυσιολογικό και καλό για τα παιδιά μας. Τα ζυμαρικά είναι πηγή σύνθετων υδατανθράκων που μας δίνουν ενέργεια και είναι απαραίτητοι για τον οργανισμό. Επίσης περιέχουν βιταμίνες πολύτιμες όπως η Β1 και η Β2, η μεν πρώτη συμβάλει στην ικανότητα μάθησης, η δε δεύτερη βοηθά τον οργανισμό να παράγει αντισώματα. Τα μακαρόνια, και κυρίως αυτά ολικής αλέσεως τα οποία θα έπρεπε να προτιμούνται για τα παιδιά αποτελούν μια πολύ θρεπτική τροφή. Η καθημερινή και αποκλειστική κατανάλωση, ωστόσο, δεν ωφελεί τα παιδιά στο διαιτολόγιο των οποίων θα έπρεπε να εντάσσονται όλων των ειδών οι τροφές. Δεν θα έπρεπε να καταναλώνουν πάνω από 2 φορές την εβδομάδα μακαρόνια, ρύζι ή πατάτες.

Για ένα ισσοροπημένο εβδομαδιαίο διαιτολόγιο τα παιδιά θα πρέπει να καταναλώνουν:

Γαλακτοκομικά καθημερινά (2-3 μερίδες τυρί, γάλα, γιαούρτι)

Φρούτα καθημερινώς (2-3)

Λαχανικά καθημερινώς

Αβγά σε εβδομαδιαία βάση (2-3)

Όσπρια – Λαδερά (2 φορές την εβδομάδα)

Κόκκινο κρέας (2 φορές την εβδομάδα)

Λευκό κρέας – κοτόπουλο, γαλοπούλα (1-2 φορές την εβδομάδα)

Ψάρι (1-2 φορές την εβδομάδα)

Αμαλία Κυπαρίσση
Αμαλία Κυπαρίσση
Είμαστε αυτό που σκεφτόμαστε
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES