Τα σημάδια της έλλειψης ύπνου

Υγεία

Μπορεί οι περισσότεροι να θυσιάζουμε τον ύπνο εξαιτίας των πολλών υποχρεώσεών μας, όμως τελικά τα πλεονεκτήματα του καλού ύπνου μπορούν να μας βοηθήσουν όχι μόνο να προγραμματίσουμε καλύτερα την καθημερινότητά μας αλλά και να έχουμε την επιθυμητή επαγγελματική και κοινωνική ζωή. Κι αυτό γιατί οι αρνητικές συνέπειες της έλλειψης του ύπνου επηρεάζουν τα πάντα, από τα κιλά μας μέχρι τις επιδόσεις μας στη δουλειά.

1.Μπορείτε να συγκεντρωθείτε; Εάν δυσκολεύεστε να θυμηθείτε τι θέλατε να κάνετε, τι σας ζήτησε ο διευθυντής σας ή σας εκνευρίζει ένας συμπαθητικός κατά τα άλλα συνάδελφος, τότε ίσως να μην έχετε κοιμηθεί καλά τις τελευταίες μέρες. Η δημιουργικότητα, η συγκέντρωση και η μνήμη μας μειώνονται κάθε φορά που θυσιάζουμε τον ύπνο μας.

2.Έχετε καλή διάθεση; Η έλλειψη ύπνου μπορεί να ερεθίσει το νευρικό μας σύστημα και να μας κάνει περισσότερο ‘αντικοινωνικούς’, γκρινιάρηδες και στεναχωρημένους. Ο ύπνος σίγουρα βγάζει τον καλύτερο μας εαυτό, για αυτό μην υποτιμάτε ούτε τις 7-8 ώρες ύπνου κάθε βράδυ αλλά ούτε και τη μεσημεριανή σιέστα.

3. Αλλάξατε διατροφικές συνήθειες;  Η έλλειψη ύπνου είναι εχθρός κάθε δίαιτας αφού επηρεάζει την επιθυμία μας για φαγητό, μας κάνει περισσότερο επιρρεπείς στο ‘γρήγορο’ φαγητό, τις λιπαρές και παχυντικές τροφές.

4. Η έλλειψη ύπνου επηρεάζει την επιδερμίδα σας: Ξηρότητα, μαύροι κύκλοι, ρυτίδες και πολλά άλλες δερματικές αλλαγές μπορεί να είναι συμπτώματα της έλλειψης ύπνου. Φροντίστε να κοιμάστε αρκετά αλλά και να χρησιμοποιείτε τα κατάλληλα προϊόντα περιποίησης για να είστε πάντα λαμπερή.

5.Μείωση σεξουαλικής επιθυμίας: Όταν η παραγωγή ορμονών διαταράσσεται –με την έλλειψη ύπνου – τότε μειώνεται και η τεστοστερόνη που επηρεάζει τη λίμπιντο.

Via

Βιβή Μπασινά
Βιβή Μπασινά
Γιατί να κλαίμε όταν μπορούμε να γελάμε;
ABOUT EDITOR ALL ARTICLES